managementboekhandel.nl
buttons Home pagina Kassa pagina, Winkelwagentje Contact info Email ons
leeg Home pagina Kassa pagina, Winkelwagentje Contact info Email ons Home pagina management
Home pagina Home pagina Kassa pagina, Winkelwagentje Contact info Email ons
 
Nederlands Buitenlands  |   Alles  Titel  Auteur  ISBN                 

Economie en bedrijf
E-handel
Bij u in huis op: dinsdag
Bestel vóór: 13:00


Wilbert Schreurs Wijnand Jongen

25 jaar online winkelen in Nederland

€ 29.99


Een compleet overzicht van 25 jaar Nederlandse e-commercegeschiedenis. Of we nu de nieuwste smartphone bestellen, een reisje boeken of bedenken wat we vanavond willen eten, we vinden het niet meer dan normaal om dat via internet te doen. De opkomst en acceptatie van het online winkelen heeft zich in Nederland in een ongekend hoog tempo voltrokken. Wat een kwart eeuw geleden nog nieuw en onwennig was, is nu niet meer weg te denken uit ons dagelijks leven. De verwachtingen en wensen van de consument hebben het retaillandschap in Nederland radicaal veranderd. Dit boek vertelt het verhaal achter die ontwikkeling – het neemt de lezer mee in de enerverende geschiedenis van een revolutie in koopgedrag. Van de doorbraak van internet en de eerste webwinkels tot de experimenten met nieuwe betaalsystemen en de onstuimige groei in bezorgland. Alle belangrijke spelers komen aan bod (en aan het woord) en alle belangrijke gebeurtenissen passeren de revue. Een onmisbaar, prettig leesbaar overzicht voor iedereen die geïnteresseerd is in e-commerce. Met illustraties en in kleur uitgevoerd. >> Wijnand Jongen is een internationale auteur, spreker, futurist en trendwatcher op het gebied van retail en e-commerce. Hij is directeur en oprichter van belangenvereniging Thuiswinkel.org en co-founder van Ecommerce Europe. Midden jaren negentig was Wijnand medeoprichter van Macropolis, de eerste Nederlandse winkel- en prijsvergelijker voor consumenten op internet. Hij is auteur van de bestseller ‘Het einde van online winkelen’ – dat in verschillende landen is vertaald en in 2017 was genomineerd voor zowel managementboek als marketingboek van het jaar. >> Wilbert Schreurs is historicus en auteur van tal boeken over business en geschiedenis. Hij schreef onder meer ‘Geschiedenis van de reclame in Nederland’, ‘De doorbraak van direct marketing’ en ‘Leuker kunnen we ’t niet maken’. Wilbert Schreurs stelde verschillende tentoonstellingen samen, waaronder het succesvolle 100 Jaar ReclameKlassiekers in de Beurs van Berlage. Hij is sinds 2007 als (gast)docent verbonden aan de VU in Amsterdam.


Extra informatie: 
Hardback
288 pagina's
Met illustraties
November 2019
1008 gram
248 x 178 x 31 mm
Nubiz
Achterkant:
Bekijk de achterkant


Bij u in huis op: dinsdag
Bestel vóór: 13:00
Dit artikel is aanwezig in onze winkel



Andere titels binnen de rubriek:
E-handel