managementboekhandel.nl
buttons Home pagina Kassa pagina, Winkelwagentje Contact info Email ons
leeg Home pagina Kassa pagina, Winkelwagentje Contact info Email ons Home pagina management
Home pagina Home pagina Kassa pagina, Winkelwagentje Contact info Email ons
 
Nederlands Buitenlands  |   Alles  Titel  Auteur  ISBN                 

Economie en bedrijf
Marketing
Bij u in huis op: dinsdag


Rogier van Kralingen Thijs Muller

Mediastorm

Nieuwe creativiteit in een revolutionaire tijd

€ 10.00


Mediastorm Nieuwe creativiteit in een revolutionaire tijd In een tijd dat de consument zelf producent is, de elite haar monopolie op informatie kwijtraakt, vier-vijfde van alle merken mag verdwijnen en het vertrouwen wereldwijd tot een schrikbarend dieptepunt is gezonken… …is onze media in een orkaan van storytelling, woke, influencers, mindfulness, nepnieuws, oneindige niches, redactieprincipes, marketingdirigenten en culturele leefwerelden terechtgekomen. Wat is er toch in godsnaam aan de hand? Het boek Mediastorm is hét stille, rustige oog in die cycloon van het nu. Om daarin te overleven, introduceren Thijs en Rogier de kersverse nieuwe discipline mediacreativiteit: een diepere vorm van creatie die laveert tussen kunst, cultuur, content en kanaal om meer meaningful merken te creëren. Daarmee is Mediastorm onmisbaar voor iedereen die in merk, marketing, media, design en entertainment werkt. Vreet het op. Zodat jij boven al die wervelwinden uit zal komen. Thijs Muller is directeur van Havas Media Nederland, internetondernemer en voorzitter van Platform Media Adviesbureaus. Rogier van Kralingen is schrijver, spreker en muzikant, naast oprichter van media productiehuis The Whole Story.


Extra informatie: 
Paperback / softback
Maart 2020
156 gram
210 x 148 x 7 mm
The Whole Story
Achterkant:
Bekijk de achterkant


Bij u in huis op: dinsdag