managementboekhandel.nl
buttons Home pagina Kassa pagina, Winkelwagentje Contact info Email ons
leeg Home pagina Kassa pagina, Winkelwagentje Contact info Email ons Home pagina management
Home pagina Home pagina Kassa pagina, Winkelwagentje Contact info Email ons
 
Nederlands Buitenlands  |   Alles  Titel  Auteur  ISBN                 

Economie en bedrijf
Management algemeen
Bij u in huis op: vrijdag
Bestel vóór: 21:00


Sonja Stalfoort

De Klant Energieke Organisatie

Hoe klanten jouw organisatie positief kunnen laden

€ 34.99


Hoe weet je of je vandaag de juiste beslissingen neemt voor morgen? Met losse projecten en initiatieven proberen organisaties zich te verbeteren om zo de verandersnelheid van de klantbehoefte bij te houden. Ze stoppen er veel tijd en energie in maar toch laten verbeteringen vaak lang op zich wachten. De vraag is hoe dit komt. Veel energie gaat verloren door het gebrek aan samenhang in de organisatie én omdat een belangrijke energiebron vrijwel onbenut blijft: klant-energie. Organisaties die in staat zijn deze energie te laten stromen, noem je Klant Energieke Organisaties. Dit zijn organisaties die energie uit klantfeedback weten te winnen en hiermee medewerkers inspireren, meer tevreden klanten genereren en toekomstbestendig ondernemen.



Sonja Stalfoort neemt je mee in de wereld van klant-energie. Met een helder stappenplan leert zij je hoe je de feedback en informatie die klanten geven kunt integreren in de gehele organisatie. Een stroomschema maakt in één oogopslag duidelijk waar de knelpunten zitten en energie weglekt. Het gaat er dan om aan de juiste knoppen te draaien en de energie volop te laten stromen.



Met medewerking van Egbert Jan van Bel, bestsellerauteur van o.a. Kloteklanten.



`Dit boek geeft energie! Door vanuit een nieuw en toegankelijk perspectief naar de klant te kijken, begrijpt iedereen waarom de klant een duurzame bron van energie is waarop iedere organisatie zou moeten draaien. Heel inspirerend!`



Sjoerd Laarberg, CEO Allianz Netherlands



`Het klant-energiemodel helpt je om klantfeedback op de juiste manier te vangen en te gebruiken om elke dag een beetje beter te worden. Zo wordt die feedback de brandstof voor een klantgerichte organisatie.`



Sydney Brouwer, auteur Klantgericht Leiderschap



`Klantgericht ondernemen wordt steeds complexer en uitdagender. Elke dag komen er nieuwe (digitale) mogelijkheden bij om de klant te servicen. Sonja laat je op pragmatische wijze zien hoe je die uitdaging het beste oppakt en wat dat jouw organisatie kan brengen.` Hans Molenaar, directeur Beeckestijn Business School



Trefwoorden: Beslissen organisatie energie klanten ondernemen Sonja Stalfoort handleiding




Extra informatie: 
Paperback / softback
320 pagina's
Met illustraties
Februari 2020
707 gram
246 x 180 x 25 mm
Van Duuren Management
Achterkant:
Bekijk de achterkant


Bij u in huis op: vrijdag
Bestel vóór: 21:00



Andere titels binnen de rubriek:
Management algemeen
Deze week nieuw verschenen titels binnen deze rubriek:
<b>Robert  Iger</b>,De rit van mijn leven
Robert Iger
De rit van mijn leven
Lessen in creatief leiderschap als CEO van Disney

<b>Jos van Rooyen, Danny  Greefhorst, Marcel  Mersie</b>,Testautomatisering wendbaar organiseren
Jos van Rooyen, Danny Greefhorst, Marcel Mersie
Testautomatisering wendbaar organiseren

<b>Robert den Broeder, Joost  Kerkhofs</b>,Organizational Behavior Management - Een introductie
Robert den Broeder, Joost Kerkhofs
Organizational Behavior Management - Een introductie

<b>Sake  Algra</b>,Zen in de boardroom
Sake Algra
Zen in de boardroom

<b>Berrie  Abelen, Wout  van der Goot</b>,Opvolging en overdracht bij familiebedrijven
Berrie Abelen, Wout van der Goot
Opvolging en overdracht bij familiebedrijven


Populaire titels binnen deze rubriek:
<b>Misha de Sterke</b>,Oh nee, een goed idee
Misha de Sterke
Oh nee, een goed idee
hoe ook in jouw organisatie je idee tot resultaat kan leiden

<b>Napoleon  Hill</b>,Denk groot & word rijk
Napoleon Hill
Denk groot & word rijk

<b>Adjiedj  Bakas</b>,Visie & Trends 2020
Adjiedj Bakas
Visie & Trends 2020

<b>Vance, Ashlee</b>,Elon Musk
Vance, Ashlee
Elon Musk

<b>Tjip de Jong</b>,Spiekboekje voor managers
Tjip de Jong
Spiekboekje voor managers
99 meestgebruikte modellen

<b>Tanja  Smid, Wanda  Kraal</b>,Leidinggeven doe je zo!
Tanja Smid, Wanda Kraal
Leidinggeven doe je zo!
wegwijzer voor resultaat- en mensgerichte managers

<b>Jeroen  Bertrams</b>,Succesvol investeren in startups
Jeroen Bertrams
Succesvol investeren in startups

<b>Sonja  Stalfoort</b>,De Klant Energieke Organisatie
Sonja Stalfoort
De Klant Energieke Organisatie
Hoe klanten jouw organisatie positief kunnen laden

<b>Safi  Bahcall</b>,Loonshots: Grenzeloos ambitieuze plannen
Safi Bahcall
Loonshots: Grenzeloos ambitieuze plannen

<b>Patrick Lencioni</b>,De 5 frustraties van teamwerk
Patrick Lencioni
De 5 frustraties van teamwerk
Hoe je ervoor zorgt dat samenwerken leuk blijft

<b>Natalie J.  Sayer, Bruce  Williams</b>,De kleine Lean voor Dummies
Natalie J. Sayer, Bruce Williams
De kleine Lean voor Dummies
Voor Dummies

<b>Greetje  Welten, Matty van de Rijzen</b>,Schatgravers + 120 karweikaarten en 107 schatkaarten met handleiding
Greetje Welten, Matty van de Rijzen
Schatgravers + 120 karweikaarten en 107 schatkaarten met handleiding
een avontuurlijk kaartspel dat verbindt, inspireert en raakt

<b>Ben  Kuiken</b>,De Organisatiefilosoof
Ben Kuiken
De Organisatiefilosoof

<b>Dees van Oosterhout</b>,Toolkit procesregie
Dees van Oosterhout
Toolkit procesregie
Hoe je mensen beweegt naar resultaat

<b>Kasper  Klaarenbeek</b>,Ben jij wel MerkWaardig genoeg?; Is jouw bedrijf wel MerkWaardig genoeg?
Kasper Klaarenbeek
Ben jij wel MerkWaardig genoeg?; Is jouw bedrijf wel MerkWaardig genoeg?