managementboekhandel.nl
buttons Home pagina Kassa pagina, Winkelwagentje Contact info Email ons
leeg Home pagina Kassa pagina, Winkelwagentje Contact info Email ons Home pagina management
Home pagina Home pagina Kassa pagina, Winkelwagentje Contact info Email ons
 
Nederlands Buitenlands  |   Alles  Titel  Auteur  ISBN                 

Economie en bedrijf
Management algemeen
Bij u in huis op: zaterdag
Bestel vóór: 23:15


Ronald van Aggelen

Mindhacking voor teams

€ 23.95


Iedereen kent ze wel: de groepen mensen die als team door het leven moeten, maar zonder dat ze een gezamenlijk doel voor ogen hebben, en zonder een goed zicht op teamdynamiek. Dan is het leven als team ondragelijk.

Dit boek gaat over het vergroten van invloed van teams en teamleden. Op inspirerende wijze wordt in `Mindhacking voor teams` duidelijk gemaakt wat teamleden kunnen doen om effectiever te kunnen samenwerken en hoe gedrag door Mindhacking-technieken kan worden beïnvloed. Voor teammanagers en opdrachtgevers wordt duidelijk hoe teams optimaal gaan werken.

In het boek worden sportmetaforen gebruikt om duidelijk te maken wat focus en commitment betekenen en hoe onze hersenen kunnen worden gemanipuleerd om prestaties te realiseren. In de hoofstukken worden acht karikaturen van teamleden gebruikt om teamdynamiek en teamprestaties te illustreren. In `Mindhacking voor teams` behandelt de auteur thema`s als manipulatie en beinvloeding van gedrag, en geeft hij voorbeelden hoe teams en teamleden bij kunnen dragen aan het succes van organisaties.

Over de auteur
Ronald van Aggelen is partner bij management consultingbureau EarlyBridge. Vanuit zijn passie om `mensen verder te brengen`, werkt Ronald al vijfentwintig jaar als ondernemer op het gebied van mens en prestaties. Hij schreef eerder de boeken `Je baan of je leven`, `Dertigers in crisis` en `Mindhacking`.

Ronald is grootgebracht in de corporate omgevingen van KLM en Campina en heeft nu grote en kleine organisaties als klant. Beïnvloeding is zijn vakgebied en vanuit de psychologie, neurologie en ondernemerschap hebben duizenden mensen al kennis gemaakt met zijn energieke en inspirerende wijze van werken. De auteur schreef eerder het succesvolle boek `Mindhacking` (2016).



Extra informatie: 
Paperback / softback
142 pagina's
Maart 2019
239 gram
230 x 150 x 13 mm
Futuro Uitgevers


Bij u in huis op: zaterdag
Bestel vóór: 23:15



Andere titels binnen de rubriek:
Management algemeen
Deze week nieuw verschenen titels binnen deze rubriek:
<b>Cor  Molenaar</b>,Het einde van concurrentie?
Cor Molenaar
Het einde van concurrentie?
Zakendoen in de platformeconomie

<b>Wouter  Fioole, Debora van Wely</b>,Basisboek managementvaardigheden
Wouter Fioole, Debora van Wely
Basisboek managementvaardigheden
van zelfkennis naar leiderschap

<b>Michiel van der Molen</b>,Projectmanagement voor opdrachtgevers 6de druk – Management guide
Michiel van der Molen
Projectmanagement voor opdrachtgevers 6de druk – Management guide

<b>Gonny  Vink</b>,Leidinggeven op afstand
Gonny Vink
Leidinggeven op afstand

<b>Tim  Dees, Wilfrid  Opheij</b>,Samenwerken van idee naar afspraak
Tim Dees, Wilfrid Opheij
Samenwerken van idee naar afspraak


Pascal Coppens
China`s New Normal

<b>Cole  Nussbaumer Knaflic</b>,Storytelling met data
Cole Nussbaumer Knaflic
Storytelling met data

<b>Gerd-Jan  Poortman</b>,We by Me
Gerd-Jan Poortman
We by Me


Populaire titels binnen deze rubriek:
<b>Ilse van Ravenstein, Ameike van der Ven, Mark van Vuuren</b>,De gespreksfluisteraar
Ilse van Ravenstein, Ameike van der Ven, Mark van Vuuren
De gespreksfluisteraar
meer waarde van gesprekken in jouw organisatie

<b>Jessica van Wingerden</b>,De Pep-talk combideal
Jessica van Wingerden
De Pep-talk combideal

<b>Napoleon  Hill</b>,Denk groot & word rijk
Napoleon Hill
Denk groot & word rijk

<b>Bo van Houwelingen, Caroline van Keeken</b>,Netwerken: de fijne kneepjes
Bo van Houwelingen, Caroline van Keeken
Netwerken: de fijne kneepjes
hoe zorg je ervoor dat het wel iets oplevert?

<b>Jeroen  Kraaijenbrink</b>,The Strategy Handbook 1 Part 1. Strategy Generation
Jeroen Kraaijenbrink
The Strategy Handbook 1 Part 1. Strategy Generation
A practical and refreshing guide for making strategy work

<b>Alexandra  Jankovich, Tom  Voskes</b>,Make Disruption Work
Alexandra Jankovich, Tom Voskes
Make Disruption Work
a CEO handbook for digital transformation

<b>Marcel van Assen</b>,Operational excellence
Marcel van Assen
Operational excellence

<b>Joep  Schrijvers</b>,Combinatiepakket Joep Schrijvers: Hoe word ik een rat? + Hoe raak je ze kwijt?
Joep Schrijvers
Combinatiepakket Joep Schrijvers: Hoe word ik een rat? + Hoe raak je ze kwijt?

<b>K.  Patterson,</b>,Crucial Conversations
K. Patterson,
Crucial Conversations
vaardigheden voor gesprekken die er écht toe doen

<b>Patrick Lencioni</b>,De 5 frustraties van teamwerk
Patrick Lencioni
De 5 frustraties van teamwerk
Hoe je ervoor zorgt dat samenwerken leuk blijft

<b>Mike  Michalowicz, Femke  Hogema</b>,Profit first
Mike Michalowicz, Femke Hogema
Profit first
een simpel systeem om je bedrijf te transformeren van een cash-eating monster in een money-making machine

<b>Hans van der Loo</b>,Energy Boost voor jezelf, je team en je organisatie
Hans van der Loo
Energy Boost voor jezelf, je team en je organisatie
presteren omdat je er zin in hebt

<b>Peter De Prins, Geert  Letens, Kurt  Verweire</b>,Six Batteries of Change
Peter De Prins, Geert Letens, Kurt Verweire
Six Batteries of Change

<b>Julia  Hart</b>,Insider Secrets
Julia Hart
Insider Secrets

<b>Alexander  Osterwalder, Yves  Pigneur, Greg  Bernarda, Alan  Smith</b>,Poster Waardepropositie Canvas/Poster The Value Proposition Canvas
Alexander Osterwalder, Yves Pigneur, Greg Bernarda, Alan Smith
Poster Waardepropositie Canvas/Poster The Value Proposition Canvas