managementboekhandel.nl
buttons Home pagina Kassa pagina, Winkelwagentje Contact info Email ons
leeg Home pagina Kassa pagina, Winkelwagentje Contact info Email ons Home pagina management
Home pagina Home pagina Kassa pagina, Winkelwagentje Contact info Email ons
 
Nederlands Buitenlands  |   Alles  Titel  Auteur  ISBN                 

Economie en bedrijf
Management algemeen
Bij u in huis op: vrijdag
Bestel vóór: 23:15


Roelf Houwing

Aanbestedingen winnen

Handboek voor het MKB

€ 27.50


De overheid besteedt voor zo’n 75 miljard per jaar aan diensten, leveringen en werken bij het bedrijfsleven. Het MKB krijgt een relatief klein deel van deze opdrachten, maar het worden er steeds meer. Met 10 jaar ervaring in een ICT-bedrijf en ruim 7 jaar ervaring als zelfstandig adviseur biedt Roelf Houwing met dit boek een schat aan kennis en ervaring voor het MKB in tientallen branches om succesvol in te schrijven op aanbestedingen en om ze steeds eenvoudiger te kunnen winnen. De aanbevelingen van Richard Lennartz (voorzitter van NEVI Publiek) en Arnold Appelman (aanbestedingsadvocaat bij De Haan advocaten) zeggen genoeg over de kwaliteit van dit boek. Voor iedereen die wil meedingen naar een overheidsopdracht is het een waardevol naslagwerk. Alle relevante informatie over aanbestedingen is hierin te vinden. De wet- en regelgeving is vooral geschreven voor inkopers, maar Roelf Houwing behandelt de spelregels rond aanbesteden voor de ondernemer. Dat maakt dit boek prettig leesbaar en direct toepasbaar.


Extra informatie: 
Hardback
214 pagina's
April 2019
449 gram
219 x 151 x 22 mm
Smart
Achterkant:
Bekijk de achterkant


Bij u in huis op: vrijdag
Bestel vóór: 23:15



Andere titels binnen de rubriek:
Management algemeen
Deze week nieuw verschenen titels binnen deze rubriek:
<b>Christian  Kromme</b>,Go digital, stay human
Christian Kromme
Go digital, stay human
Hoe technologie de mensheid vooruit helpt naar een betekenisvolle toekomst

<b>Mark  Jansen</b>,De kleine Google Ads voor Dummies
Mark Jansen
De kleine Google Ads voor Dummies

<b>Jan Hille  Noordhof</b>,Waarom zeggen we niet wat we vinden?
Jan Hille Noordhof
Waarom zeggen we niet wat we vinden?
en wat daaraan te doen

<b>Menno  Lanting</b>,Olietankers en speedboten
Menno Lanting
Olietankers en speedboten
Hoe ons werk verandert

<b>Nicoline  Mulder, Johan  Kolsteeg</b>,Chaordisch projectmanagement voor de creatieve industrie
Nicoline Mulder, Johan Kolsteeg
Chaordisch projectmanagement voor de creatieve industrie

<b>Bob  Burg, John David  Mann</b>,De Go-Giver
Bob Burg, John David Mann
De Go-Giver

<b>Fons  Van Dyck</b>,De onsterfelijke onderneming
Fons Van Dyck
De onsterfelijke onderneming

<b>Gijs van Wulfen</b>,Inspiratie voor innovatie
Gijs van Wulfen
Inspiratie voor innovatie


Populaire titels binnen deze rubriek:
<b>Jessica van Wingerden</b>,De Pep-talk combideal
Jessica van Wingerden
De Pep-talk combideal

<b>Ilse van Ravenstein, Ameike van der Ven, Mark van Vuuren</b>,De gespreksfluisteraar
Ilse van Ravenstein, Ameike van der Ven, Mark van Vuuren
De gespreksfluisteraar
meer waarde van gesprekken in jouw organisatie

<b>Napoleon  Hill</b>,Denk groot & word rijk
Napoleon Hill
Denk groot & word rijk

<b>Bo van Houwelingen, Caroline van Keeken</b>,Netwerken: de fijne kneepjes
Bo van Houwelingen, Caroline van Keeken
Netwerken: de fijne kneepjes
hoe zorg je ervoor dat het wel iets oplevert?

<b>Hans van der Loo</b>,Energy Boost voor jezelf, je team en je organisatie
Hans van der Loo
Energy Boost voor jezelf, je team en je organisatie
presteren omdat je er zin in hebt

<b>Joep  Schrijvers</b>,Combinatiepakket Joep Schrijvers: Hoe word ik een rat? + Hoe raak je ze kwijt?
Joep Schrijvers
Combinatiepakket Joep Schrijvers: Hoe word ik een rat? + Hoe raak je ze kwijt?

<b>Peter De Prins, Geert  Letens, Kurt  Verweire</b>,Six Batteries of Change
Peter De Prins, Geert Letens, Kurt Verweire
Six Batteries of Change

<b>Jeroen  Kraaijenbrink</b>,The Strategy Handbook 1 Part 1. Strategy Generation
Jeroen Kraaijenbrink
The Strategy Handbook 1 Part 1. Strategy Generation
A practical and refreshing guide for making strategy work

<b>Marcel van Assen</b>,Operational excellence
Marcel van Assen
Operational excellence

<b>Alexandra  Jankovich, Tom  Voskes</b>,Make Disruption Work
Alexandra Jankovich, Tom Voskes
Make Disruption Work
a CEO handbook for digital transformation

<b>Arne de Vet, Filip  Lowette</b>,De flu´de organisatie
Arne de Vet, Filip Lowette
De flu´de organisatie

<b>K.  Patterson,</b>,Crucial Conversations
K. Patterson,
Crucial Conversations
vaardigheden voor gesprekken die er écht toe doen

<b>Patrick Lencioni</b>,De 5 frustraties van teamwerk
Patrick Lencioni
De 5 frustraties van teamwerk
Hoe je ervoor zorgt dat samenwerken leuk blijft

<b>Mike  Michalowicz, Femke  Hogema</b>,Profit first
Mike Michalowicz, Femke Hogema
Profit first
een simpel systeem om je bedrijf te transformeren van een cash-eating monster in een money-making machine

<b>Julia  Hart</b>,Insider Secrets
Julia Hart
Insider Secrets