managementboekhandel.nl
buttons Home pagina Kassa pagina, Winkelwagentje Contact info Email ons
leeg Home pagina Kassa pagina, Winkelwagentje Contact info Email ons Home pagina management
Home pagina Home pagina Kassa pagina, Winkelwagentje Contact info Email ons
 
Nederlands Buitenlands  |   Alles  Titel  Auteur  ISBN                 

Economie en bedrijf
Management algemeen
Bij u in huis op: vrijdag
Bestel vóór: 23:15


Rob van der Rijt

CO2-neutraal ondernemen - Zo doe je dat!

Energie besparen en duurzaam opwekken in vijf stappen

€ 16.95


Het verlagen van de energiekosten, voldoen aan wet- en regelgeving én bijdragen aan het tegengaan van verdere klimaatverandering. Belangrijke redenen voor u als organisatie om te starten met CO2-neutraal ondernemen. Het besparen en duurzaam opwekken van energie is zowel goed voor de planeet als voor uw eigen portemonnee. Dat zult u ontdekken in dit boek, dat u praktisch en met veel voorbeelden helpt om de eigen bedrijfsvoering vandaag al te verduurzamen. Wat vinden andere organisaties van het boek? Joris Bullens, directeur Snelfunderen: ‘CO2-neutraal ondernemen is een belangrijk onderdeel van duurzaam ondernemen. Daarom is dit informatieve boekje met praktische tips over CO2-reductie zeer nuttig voor ons.’ Famke van de Veerdonk, directeur Stouten Tandtechniek: ‘Rob van der Rijt verbindt in dit boek het vraagstuk van klimaatverandering aan praktische tips en inspirerende voorbeelden waarmee wij als organisatie meteen aan de slag kunnen.’ Alexander den Otter, bedrijfsleider HifiMotive B.V.: ‘Wil duurzaamheid wat worden, dan is het eerst vooral een kwestie van gewoon doen. Dit boek biedt een stapsgewijze aanpak waarmee wij laagdrempelig direct aan de slag zijn gegaan.’ Rob van der Rijt werkte als adviseur coöperatie, communicatie en MVO voor Rabobank en werd daarna duurzaamheidsadviseur bij Climate Neutral Group, waar hij tientallen grote ondernemingen begeleidde bij het streven naar CO2-neutraal ondernemerschap. In 2011 startte hij het inmiddels meer dan een miljoen keer geraadpleegde online CO2-reductieplatform www.klimaatplein.com.


Extra informatie: 
Paperback / softback
96 pagina's
Met illustraties
April 2019
223 gram
220 x 159 x 9 mm
Management Impact
Achterkant:
Bekijk de achterkant


Bij u in huis op: vrijdag
Bestel vóór: 23:15



Andere titels binnen de rubriek:
Management algemeen
Deze week nieuw verschenen titels binnen deze rubriek:
<b>Cor  Molenaar</b>,Het einde van concurrentie?
Cor Molenaar
Het einde van concurrentie?
Zakendoen in de platformeconomie

<b>Wouter  Fioole, Debora van Wely</b>,Basisboek managementvaardigheden
Wouter Fioole, Debora van Wely
Basisboek managementvaardigheden
van zelfkennis naar leiderschap

<b>Michiel van der Molen</b>,Projectmanagement voor opdrachtgevers 6de druk – Management guide
Michiel van der Molen
Projectmanagement voor opdrachtgevers 6de druk – Management guide

<b>Gonny  Vink</b>,Leidinggeven op afstand
Gonny Vink
Leidinggeven op afstand

<b>Tim  Dees, Wilfrid  Opheij</b>,Samenwerken van idee naar afspraak
Tim Dees, Wilfrid Opheij
Samenwerken van idee naar afspraak


Pascal Coppens
China`s New Normal

<b>Cole  Nussbaumer Knaflic</b>,Storytelling met data
Cole Nussbaumer Knaflic
Storytelling met data

<b>Gerd-Jan  Poortman</b>,We by Me
Gerd-Jan Poortman
We by Me


Populaire titels binnen deze rubriek:
<b>Ilse van Ravenstein, Ameike van der Ven, Mark van Vuuren</b>,De gespreksfluisteraar
Ilse van Ravenstein, Ameike van der Ven, Mark van Vuuren
De gespreksfluisteraar
meer waarde van gesprekken in jouw organisatie

<b>Jessica van Wingerden</b>,De Pep-talk combideal
Jessica van Wingerden
De Pep-talk combideal

<b>Napoleon  Hill</b>,Denk groot & word rijk
Napoleon Hill
Denk groot & word rijk

<b>Bo van Houwelingen, Caroline van Keeken</b>,Netwerken: de fijne kneepjes
Bo van Houwelingen, Caroline van Keeken
Netwerken: de fijne kneepjes
hoe zorg je ervoor dat het wel iets oplevert?

<b>Jeroen  Kraaijenbrink</b>,The Strategy Handbook 1 Part 1. Strategy Generation
Jeroen Kraaijenbrink
The Strategy Handbook 1 Part 1. Strategy Generation
A practical and refreshing guide for making strategy work

<b>Alexandra  Jankovich, Tom  Voskes</b>,Make Disruption Work
Alexandra Jankovich, Tom Voskes
Make Disruption Work
a CEO handbook for digital transformation

<b>Marcel van Assen</b>,Operational excellence
Marcel van Assen
Operational excellence

<b>Joep  Schrijvers</b>,Combinatiepakket Joep Schrijvers: Hoe word ik een rat? + Hoe raak je ze kwijt?
Joep Schrijvers
Combinatiepakket Joep Schrijvers: Hoe word ik een rat? + Hoe raak je ze kwijt?

<b>K.  Patterson,</b>,Crucial Conversations
K. Patterson,
Crucial Conversations
vaardigheden voor gesprekken die er écht toe doen

<b>Patrick Lencioni</b>,De 5 frustraties van teamwerk
Patrick Lencioni
De 5 frustraties van teamwerk
Hoe je ervoor zorgt dat samenwerken leuk blijft

<b>Mike  Michalowicz, Femke  Hogema</b>,Profit first
Mike Michalowicz, Femke Hogema
Profit first
een simpel systeem om je bedrijf te transformeren van een cash-eating monster in een money-making machine

<b>Hans van der Loo</b>,Energy Boost voor jezelf, je team en je organisatie
Hans van der Loo
Energy Boost voor jezelf, je team en je organisatie
presteren omdat je er zin in hebt

<b>Peter De Prins, Geert  Letens, Kurt  Verweire</b>,Six Batteries of Change
Peter De Prins, Geert Letens, Kurt Verweire
Six Batteries of Change

<b>Julia  Hart</b>,Insider Secrets
Julia Hart
Insider Secrets

<b>Alexander  Osterwalder, Yves  Pigneur, Greg  Bernarda, Alan  Smith</b>,Poster Waardepropositie Canvas/Poster The Value Proposition Canvas
Alexander Osterwalder, Yves Pigneur, Greg Bernarda, Alan Smith
Poster Waardepropositie Canvas/Poster The Value Proposition Canvas