managementboekhandel.nl
buttons Home pagina Kassa pagina, Winkelwagentje Contact info Email ons
leeg Home pagina Kassa pagina, Winkelwagentje Contact info Email ons Home pagina management
Home pagina Home pagina Kassa pagina, Winkelwagentje Contact info Email ons
 
Nederlands Buitenlands  |   Alles  Titel  Auteur  ISBN                 

Economie en bedrijf
Management algemeen
Bij u in huis op: vrijdag
Bestel vóór: 23:15


Amber Franssen Paul Hillesum

True Storytelling

Geloofwaardigheid als marketingtool

€ 32.99


Reclame heeft een geloofwaardigheidsprobleem. Merken hebben ons de afgelopen decennia bedolven onder een eindeloze stortvloed van beloften die zij vaak niet of slechts gedeeltelijk waarmaakten. Effect: een consument die reclame liever mijdt en de inhoud ervan niet vertrouwt.

In een zoektocht naar bereik en geloofwaardigheid zijn authenticiteit, storytelling en contentmarketing momenteel helemaal `hot`. True Storytelling combineert deze hedendaagse marketing-ingrediënten tot een praktische methode die ondernemers, marketeers en reclamemakers helpt bij het vertellen van geloofwaardige merkverhalen. Geloofwaardigheid is immers hét belangrijkste criterium voor succesvolle contentmarketing.

De True Storytelling-methode start met weten waar het merk écht voor staat. Met het praktische True Story Canvas uit het boek doe je dit op slechts één A4. Deze merkpositionering op basis van authenticiteit vormt het uitgangspunt voor ontwikkelen van True Story content.

`De wereld van vandaag vraagt om merken, die precies weten waar ze voor staan en daar volledig naar handelen. True Storytelling laat je inzien dat consumenten graag relaties aangaan met merken die authentieke, geloofwaardige en oprechte verhalen vertellen.` - Steven Van Belleghem, bestsellerauteur van o.a. When digital becomes human

`Gooi minder euro`s weg aan betekenisloze reclame-bullshit en durf eerlijk te zijn. Toon liever je ware gezicht. True storytelling biedt marketeers, ondernemers en/of merkeigenaren handvatten om merken weer (nieuwe) betekenis te geven.`- Rupert Parker Brady, marketing- en retailexpert, juryvoorzitter Dutch Marketing Awards 2014 en 2015, columnist Marketing Tribune

`Merken die consistent een geloofwaardig verhaal weten te vertellen zijn schaars. True Storytelling biedt een theoretisch kader en een praktisch canvas, om komen tot authentiek verhaal dat weet te boeien en te raken.` - Rijn Vogelaar, bestsellerauteur van De Superpromoter en De Enthousiasme Trilogie

Trefwoorden: Geloofwaardigheid merken reclame consumenten contentmarketing storytelling Paul Hillesum Amber Franssen Truman handleiding




Extra informatie: 
Paperback / softback
192 pagina's
Met illustraties
Maart 2019
491 gram
242 x 172 x 17 mm
Van Duuren Management
Achterkant:
Bekijk de achterkant


Bij u in huis op: vrijdag
Bestel vóór: 23:15



Andere titels binnen de rubriek:
Management algemeen
Deze week nieuw verschenen titels binnen deze rubriek:
<b>Cor  Molenaar</b>,Het einde van concurrentie?
Cor Molenaar
Het einde van concurrentie?
Zakendoen in de platformeconomie

<b>Wouter  Fioole, Debora van Wely</b>,Basisboek managementvaardigheden
Wouter Fioole, Debora van Wely
Basisboek managementvaardigheden
van zelfkennis naar leiderschap

<b>Michiel van der Molen</b>,Projectmanagement voor opdrachtgevers 6de druk – Management guide
Michiel van der Molen
Projectmanagement voor opdrachtgevers 6de druk – Management guide

<b>Gonny  Vink</b>,Leidinggeven op afstand
Gonny Vink
Leidinggeven op afstand

<b>Tim  Dees, Wilfrid  Opheij</b>,Samenwerken van idee naar afspraak
Tim Dees, Wilfrid Opheij
Samenwerken van idee naar afspraak


Pascal Coppens
China`s New Normal

<b>Cole  Nussbaumer Knaflic</b>,Storytelling met data
Cole Nussbaumer Knaflic
Storytelling met data

<b>Gerd-Jan  Poortman</b>,We by Me
Gerd-Jan Poortman
We by Me


Populaire titels binnen deze rubriek:
<b>Ilse van Ravenstein, Ameike van der Ven, Mark van Vuuren</b>,De gespreksfluisteraar
Ilse van Ravenstein, Ameike van der Ven, Mark van Vuuren
De gespreksfluisteraar
meer waarde van gesprekken in jouw organisatie

<b>Jessica van Wingerden</b>,De Pep-talk combideal
Jessica van Wingerden
De Pep-talk combideal

<b>Napoleon  Hill</b>,Denk groot & word rijk
Napoleon Hill
Denk groot & word rijk

<b>Bo van Houwelingen, Caroline van Keeken</b>,Netwerken: de fijne kneepjes
Bo van Houwelingen, Caroline van Keeken
Netwerken: de fijne kneepjes
hoe zorg je ervoor dat het wel iets oplevert?

<b>Jeroen  Kraaijenbrink</b>,The Strategy Handbook 1 Part 1. Strategy Generation
Jeroen Kraaijenbrink
The Strategy Handbook 1 Part 1. Strategy Generation
A practical and refreshing guide for making strategy work

<b>Alexandra  Jankovich, Tom  Voskes</b>,Make Disruption Work
Alexandra Jankovich, Tom Voskes
Make Disruption Work
a CEO handbook for digital transformation

<b>Marcel van Assen</b>,Operational excellence
Marcel van Assen
Operational excellence

<b>Joep  Schrijvers</b>,Combinatiepakket Joep Schrijvers: Hoe word ik een rat? + Hoe raak je ze kwijt?
Joep Schrijvers
Combinatiepakket Joep Schrijvers: Hoe word ik een rat? + Hoe raak je ze kwijt?

<b>K.  Patterson,</b>,Crucial Conversations
K. Patterson,
Crucial Conversations
vaardigheden voor gesprekken die er écht toe doen

<b>Patrick Lencioni</b>,De 5 frustraties van teamwerk
Patrick Lencioni
De 5 frustraties van teamwerk
Hoe je ervoor zorgt dat samenwerken leuk blijft

<b>Mike  Michalowicz, Femke  Hogema</b>,Profit first
Mike Michalowicz, Femke Hogema
Profit first
een simpel systeem om je bedrijf te transformeren van een cash-eating monster in een money-making machine

<b>Hans van der Loo</b>,Energy Boost voor jezelf, je team en je organisatie
Hans van der Loo
Energy Boost voor jezelf, je team en je organisatie
presteren omdat je er zin in hebt

<b>Peter De Prins, Geert  Letens, Kurt  Verweire</b>,Six Batteries of Change
Peter De Prins, Geert Letens, Kurt Verweire
Six Batteries of Change

<b>Julia  Hart</b>,Insider Secrets
Julia Hart
Insider Secrets

<b>Alexander  Osterwalder, Yves  Pigneur, Greg  Bernarda, Alan  Smith</b>,Poster Waardepropositie Canvas/Poster The Value Proposition Canvas
Alexander Osterwalder, Yves Pigneur, Greg Bernarda, Alan Smith
Poster Waardepropositie Canvas/Poster The Value Proposition Canvas