managementboekhandel.nl
buttons Home pagina Kassa pagina, Winkelwagentje Contact info Email ons
leeg Home pagina Kassa pagina, Winkelwagentje Contact info Email ons Home pagina management
Home pagina Home pagina Kassa pagina, Winkelwagentje Contact info Email ons
 
Nederlands Buitenlands  |   Alles  Titel  Auteur  ISBN                 

Economie en bedrijf
Management algemeen
Bij u in huis op: dinsdag


Amber Franssen Paul Hillesum

True Storytelling

Geloofwaardigheid als marketingtool

€ 32.99


Reclame heeft een geloofwaardigheidsprobleem. Merken hebben ons de afgelopen decennia bedolven onder een eindeloze stortvloed van beloften die zij vaak niet of slechts gedeeltelijk waarmaakten. Effect: een consument die reclame liever mijdt en de inhoud ervan niet vertrouwt.

In een zoektocht naar bereik en geloofwaardigheid zijn authenticiteit, storytelling en contentmarketing momenteel helemaal `hot`. True Storytelling combineert deze hedendaagse marketing-ingrediënten tot een praktische methode die ondernemers, marketeers en reclamemakers helpt bij het vertellen van geloofwaardige merkverhalen. Geloofwaardigheid is immers hét belangrijkste criterium voor succesvolle contentmarketing.

De True Storytelling-methode start met weten waar het merk écht voor staat. Met het praktische True Story Canvas uit het boek doe je dit op slechts één A4. Deze merkpositionering op basis van authenticiteit vormt het uitgangspunt voor ontwikkelen van True Story content.

`De wereld van vandaag vraagt om merken, die precies weten waar ze voor staan en daar volledig naar handelen. True Storytelling laat je inzien dat consumenten graag relaties aangaan met merken die authentieke, geloofwaardige en oprechte verhalen vertellen.` - Steven Van Belleghem, bestsellerauteur van o.a. When digital becomes human

`Gooi minder euro`s weg aan betekenisloze reclame-bullshit en durf eerlijk te zijn. Toon liever je ware gezicht. True storytelling biedt marketeers, ondernemers en/of merkeigenaren handvatten om merken weer (nieuwe) betekenis te geven.`- Rupert Parker Brady, marketing- en retailexpert, juryvoorzitter Dutch Marketing Awards 2014 en 2015, columnist Marketing Tribune

`Merken die consistent een geloofwaardig verhaal weten te vertellen zijn schaars. True Storytelling biedt een theoretisch kader en een praktisch canvas, om komen tot authentiek verhaal dat weet te boeien en te raken.` - Rijn Vogelaar, bestsellerauteur van De Superpromoter en De Enthousiasme Trilogie

Trefwoorden: Geloofwaardigheid merken reclame consumenten contentmarketing storytelling Paul Hillesum Amber Franssen Truman handleiding




Extra informatie: 
Paperback / softback
192 pagina's
Met illustraties
Maart 2019
491 gram
242 x 172 x 17 mm
Van Duuren Management
Achterkant:
Bekijk de achterkant


Bij u in huis op: dinsdag



Andere titels binnen de rubriek:
Management algemeen
Deze week nieuw verschenen titels binnen deze rubriek:
<b>Theo van Houten</b>,Duurzame bedrijfsvoering
Theo van Houten
Duurzame bedrijfsvoering

<b>Mark C.  Layton</b>,De kleine Agile voor Dummies
Mark C. Layton
De kleine Agile voor Dummies

<b>Peter  Ros</b>,Warorde
Peter Ros
Warorde
Ontketen creativiteit en innovatie

<b>Daphne  Lie, Margreet  Roels</b>,Je financi?n als ZZP`er de baas
Daphne Lie, Margreet Roels
Je financi?n als ZZP`er de baas

<b>Bert  Hedeman, Ron  Seegers</b>,PRINCE2 2017
Bert Hedeman, Ron Seegers
PRINCE2 2017

<b>Tendayi  Viki, Dan  Toma, Esther  Gons</b>,The Corporate Startup
Tendayi Viki, Dan Toma, Esther Gons
The Corporate Startup

<b>William  Siemons</b>,On the Origin of Issues
William Siemons
On the Origin of Issues

<b>André de Waal</b>,What Makes a High Performance Organization
André de Waal
What Makes a High Performance Organization

<b>Oscar  Bulthuis</b>,Nooit meer voor een baas je bed uit!
Oscar Bulthuis
Nooit meer voor een baas je bed uit!

<b>Ineke  Swart-den Boer</b>,Morgen doe ik het (anders)!
Ineke Swart-den Boer
Morgen doe ik het (anders)!


Populaire titels binnen deze rubriek:
<b>Ilse van Ravenstein, Ameike van der Ven, Mark van Vuuren</b>,De gespreksfluisteraar
Ilse van Ravenstein, Ameike van der Ven, Mark van Vuuren
De gespreksfluisteraar
meer waarde van gesprekken in jouw organisatie

<b>Jessica van Wingerden</b>,De Pep-talk combideal
Jessica van Wingerden
De Pep-talk combideal

<b>Napoleon  Hill</b>,Denk groot & word rijk
Napoleon Hill
Denk groot & word rijk

<b>Arne de Vet, Filip  Lowette</b>,De fluïde organisatie
Arne de Vet, Filip Lowette
De fluïde organisatie

<b>Bo van Houwelingen, Caroline van Keeken</b>,Netwerken: de fijne kneepjes
Bo van Houwelingen, Caroline van Keeken
Netwerken: de fijne kneepjes
hoe zorg je ervoor dat het wel iets oplevert?

<b>Hans van der Loo</b>,Energy Boost voor jezelf, je team en je organisatie
Hans van der Loo
Energy Boost voor jezelf, je team en je organisatie
presteren omdat je er zin in hebt

,<b>Vaksectie vraagt leider(schap)!</b>

Vaksectie vraagt leider(schap)!

<b>Galloway Scott</b>,Four
Galloway Scott
Four
Hidden Dna of Amazon, Apple, Facebook, and Google

<b>Aart  Bontekoning</b>,Nieuwe generaties in vergrijzende organisaties
Aart Bontekoning
Nieuwe generaties in vergrijzende organisaties

<b>Verne Harnish</b>,De Rockefeller-strategie
Verne Harnish
De Rockefeller-strategie
het handboek voor snelgroeiende bedrijven

<b>Mike  Michalowicz, Femke  Hogema</b>,Profit first
Mike Michalowicz, Femke Hogema
Profit first
een simpel systeem om je bedrijf te transformeren van een cash-eating monster in een money-making machine

<b>Patrick Lencioni</b>,De 5 frustraties van teamwerk
Patrick Lencioni
De 5 frustraties van teamwerk
Hoe je ervoor zorgt dat samenwerken leuk blijft

<b>Arend Ardon</b>,Doorbreek de cirkel!
Arend Ardon
Doorbreek de cirkel!
Hoe managers onbewust verandering blokkeren

<b>Philippe  Bailleur</b>,Trauma in organisaties
Philippe Bailleur
Trauma in organisaties

<b>Julia  Hart</b>,Insider Secrets
Julia Hart
Insider Secrets