managementboekhandel.nl
buttons Home pagina Kassa pagina, Winkelwagentje Contact info Email ons
leeg Home pagina Kassa pagina, Winkelwagentje Contact info Email ons Home pagina management
Home pagina Home pagina Kassa pagina, Winkelwagentje Contact info Email ons
 
Nederlands Buitenlands  |   Alles  Titel  Auteur  ISBN                 

Economie en bedrijf
Management algemeen
Bij u in huis op: zaterdag
Bestel vóór: 23:15


Rob Wagenaar Martijn van der Mandele Henk Volberda

De nieuwe professional service firm

Hoe advocaten, accountants & adviseurs zichzelf opnieuw uitvinden

€ 29.99


De wereld van professional services – advocatuur, accountancy, organisatieadvies en andere professies – is volop aan het veranderen. Jongeren zoeken een uitweg voor hun ondernemerschap en verlangen naar vrijheid van agenda en carrière door bij kleine, beweeglijke kantoren te willen werken. Innovatie van de dienstverlening, vooral geïnspireerd door ICT, stagneert bij veel huidige firma`s. De mondialisering komt in een nieuwe en volwassen fase waarbij ook kantoren in het Verre Oosten zich gaan roeren. Cliënten zoeken in hun verlangen naar topservice voor weinig geld nieuwe wegen en vinden die ook. Professionals herzien hun vertrouwde businessmodellen en er wordt geëxperimenteerd met alternatieve vormen. De professional community is volgens de auteurs de beste manier om in te spelen op disrupties en blijvend succesvol te zijn in de toekomst. Aan de hand van een groot aantal praktijkvoorbeelden, nationaal en internationaal, en academisch onderzoek laten de auteurs zien waar de huidige aanpak geleidelijk op vastloopt, waarom en hoe professional communities de toekomst hebben en hoe wij ons kantoor kunnen hervormen voordat de toekomst ons inhaalt. De auteurs Martijn van der Mandele is executive fellow van de Rotterdam School of Management en bestuurder van twee kennisinstituten. Hij heeft jaren als consultant en managing partner gewerkt bij Booz & Company, Arthur D. Little en RAND Corporation Henk Volberda is hoogleraar Strategisch Management en Innovatie aan de Amsterdam Business School van de Universiteit van Amsterdam. Daarnaast is hij wetenschappelijk directeur van het Amsterdam Centre for Business Innovation. Volberda bekleedt verschillende bestuurs- en adviesfuncties. Rob Wagenaar is organisatieadviseur. Hij heeft gewerkt bij onder meer KPMG en De Galan & Voigt. Oprichter/managing partner van WagenaarHoes (1987) en ASI Consulting (1990) en verschillende advieskantoren in het buitenland. Hij heeft verschillende commissariaten en bestuursfuncties.


Extra informatie: 
Hardback
256 pagina's
Met illustraties
Juli 2019
795 gram
207 x 197 x 22 mm
Scriptum


Bij u in huis op: zaterdag
Bestel vóór: 23:15



Andere titels binnen de rubriek:
Management algemeen
Deze week nieuw verschenen titels binnen deze rubriek:
<b>Ernie  van Dooren, Fenna  van Dijk, Maarten  van der Voort, Henrike  Berghuis</b>,Samenwerken tussen zorgorganisaties
Ernie van Dooren, Fenna van Dijk, Maarten van der Voort, Henrike Berghuis
Samenwerken tussen zorgorganisaties
Over contract, joint venture en fusie

<b>Rudy  Gort</b>,Lean basis
Rudy Gort
Lean basis
Een holistische benadering


Populaire titels binnen deze rubriek:
<b>Greetje  Welten, Matty van de Rijzen</b>,Schatgravers + 120 karweikaarten en 107 schatkaarten met handleiding
Greetje Welten, Matty van de Rijzen
Schatgravers + 120 karweikaarten en 107 schatkaarten met handleiding
een avontuurlijk kaartspel dat verbindt, inspireert en raakt

<b>Misha de Sterke</b>,Oh nee, een goed idee
Misha de Sterke
Oh nee, een goed idee
hoe ook in jouw organisatie je idee tot resultaat kan leiden

<b>Ilse van Ravenstein, Ameike van der Ven, Mark van Vuuren</b>,De gespreksfluisteraar
Ilse van Ravenstein, Ameike van der Ven, Mark van Vuuren
De gespreksfluisteraar
meer waarde van gesprekken in jouw organisatie

<b>Jessica van Wingerden</b>,De Pep-talk combideal
Jessica van Wingerden
De Pep-talk combideal

<b>Olivier van Duijn, Jeroen Jonker  Roelants, Annemarie  Joosen</b>,Marktplaats
Olivier van Duijn, Jeroen Jonker Roelants, Annemarie Joosen
Marktplaats
Hoe een Nederlands icoon zichzelf opnieuw uitvond

<b>Sasja  Dirkse-Hulscher, Angela  Talen, Maaike  Kester</b>,Het Groot Werkvormenboek 2
Sasja Dirkse-Hulscher, Angela Talen, Maaike Kester
Het Groot Werkvormenboek 2

<b>K.  Patterson,</b>,Crucial Conversations
K. Patterson,
Crucial Conversations
vaardigheden voor gesprekken die er écht toe doen

<b>Paul  Hersey</b>,Situationeel leidinggeven
Paul Hersey
Situationeel leidinggeven
een op de praktijk gericht model om flexibel te kunnen inspelen op wisselende omstandigheden

<b>Maarten van Rossum, Tim  Masselink</b>,Toponderhandelaars
Maarten van Rossum, Tim Masselink
Toponderhandelaars

<b>Paul  Rulkens</b>,The power of preeminence
Paul Rulkens
The power of preeminence

<b>Mike  Michalowicz, Femke  Hogema</b>,Profit first
Mike Michalowicz, Femke Hogema
Profit first
een simpel systeem om je bedrijf te transformeren van een cash-eating monster in een money-making machine

<b>Willem  Overbosch</b>,Toptrends voor ondernemers
Willem Overbosch
Toptrends voor ondernemers
van trend naar toepassing

<b>Cor  Molenaar</b>,De kracht van platformstrategie
Cor Molenaar
De kracht van platformstrategie
het is buigen of barsten

<b>Siets  Bakker, Leanne  Steeghs</b>,Systemisch wijzer
Siets Bakker, Leanne Steeghs
Systemisch wijzer

<b>Anouk  Brack</b>,Leiderschap in verandering
Anouk Brack
Leiderschap in verandering