managementboekhandel.nl
buttons Home pagina Kassa pagina, Winkelwagentje Contact info Email ons
leeg Home pagina Kassa pagina, Winkelwagentje Contact info Email ons Home pagina management
Home pagina Home pagina Kassa pagina, Winkelwagentje Contact info Email ons
 
Nederlands Buitenlands  |   Alles  Titel  Auteur  ISBN                 

Economie en bedrijf
Management algemeen
Bij u in huis op: donderdag
Bestel vóór: 23:15


Marcel Bril

Door de mist

Over imago, de kracht van transparante afwegingen, heldere keuzes en open communicatie

€ 12.50


De tijd verandert en dat vraagt ook een andere opstelling van bedrijven en overheden. Kiezers en consumenten hebben -mede door social media- veel meer informatie en daardoor meer kennis beschikbaar. Instituties en bedrijven -die niet open zijn over beleid, product of dienst- kunnen niet meer met goed fatsoen hun deuren gesloten houden. Vanuit de boardroom, ministerskamer of pr-afdeling is het nog nauwelijks mogelijk om je doelgroep een gewenst imago op te dringen. Dit boek deelt gedachten, inzichten en tips over de veranderen-de tijd, imago en hoe bedrijven en overheden succesvol een andere rol kunnen spelen. Het gedeelte over imago en beeldvorming is tot stand gekomen door samenwerking met de ondernemers Jaap Feil en Claus Ahlborn. Zij hebben zich de afgelopen jaren verdiept in de impact die de veranderende tijd heeft op imago’s. MARCEL BRIL (1978) Marcel kent de wereld van journalistiek, communicatie, beleid en politiek van binnenuit. Hij werkte als politiek verslaggever bij het NOS Radio 1 Journaal, daarna werd hij eerste woordvoerder van de staatssecretaris van OCW. Nu zet hij zijn kennis en ervaring in als adviseur, trainer en dagvoorzitter. Deels als zelfstandige, deels in dienst bij DUO.


Extra informatie: 
Paperback / softback
82 pagina's
September 2018
118 gram
201 x 131 x 10 mm
U2pi BV
Achterkant:
Bekijk de achterkant


Bij u in huis op: donderdag
Bestel vóór: 23:15



Andere titels binnen de rubriek:
Management algemeen
Deze week nieuw verschenen titels binnen deze rubriek:
<b>Cor  Molenaar</b>,Het einde van concurrentie?
Cor Molenaar
Het einde van concurrentie?
Zakendoen in de platformeconomie

<b>Wouter  Fioole, Debora van Wely</b>,Basisboek managementvaardigheden
Wouter Fioole, Debora van Wely
Basisboek managementvaardigheden
van zelfkennis naar leiderschap

<b>Michiel van der Molen</b>,Projectmanagement voor opdrachtgevers 6de druk – Management guide
Michiel van der Molen
Projectmanagement voor opdrachtgevers 6de druk – Management guide

<b>Gonny  Vink</b>,Leidinggeven op afstand
Gonny Vink
Leidinggeven op afstand

<b>Tim  Dees, Wilfrid  Opheij</b>,Samenwerken van idee naar afspraak
Tim Dees, Wilfrid Opheij
Samenwerken van idee naar afspraak

<b>Pascal  Coppens</b>,China`s New Normal
Pascal Coppens
China`s New Normal

<b>Cole  Nussbaumer Knaflic</b>,Storytelling met data
Cole Nussbaumer Knaflic
Storytelling met data

<b>Gerd-Jan  Poortman</b>,We by Me
Gerd-Jan Poortman
We by Me


Populaire titels binnen deze rubriek:
<b>Ilse van Ravenstein, Ameike van der Ven, Mark van Vuuren</b>,De gespreksfluisteraar
Ilse van Ravenstein, Ameike van der Ven, Mark van Vuuren
De gespreksfluisteraar
meer waarde van gesprekken in jouw organisatie

<b>Jessica van Wingerden</b>,De Pep-talk combideal
Jessica van Wingerden
De Pep-talk combideal

<b>Napoleon  Hill</b>,Denk groot & word rijk
Napoleon Hill
Denk groot & word rijk

<b>Greetje  Welten, Matty van de Rijzen</b>,Schatgravers + 120 karweikaarten en 107 schatkaarten met handleiding
Greetje Welten, Matty van de Rijzen
Schatgravers + 120 karweikaarten en 107 schatkaarten met handleiding
een avontuurlijk kaartspel dat verbindt, inspireert en raakt

<b>Misha de Sterke</b>,Oh nee, een goed idee
Misha de Sterke
Oh nee, een goed idee
hoe ook in jouw organisatie je idee tot resultaat kan leiden

<b>Bo van Houwelingen, Caroline van Keeken</b>,Netwerken: de fijne kneepjes
Bo van Houwelingen, Caroline van Keeken
Netwerken: de fijne kneepjes
hoe zorg je ervoor dat het wel iets oplevert?

<b>Olivier van Duijn, Jeroen Jonker  Roelants, Annemarie  Joosen</b>,Marktplaats
Olivier van Duijn, Jeroen Jonker Roelants, Annemarie Joosen
Marktplaats
Hoe een Nederlands icoon zichzelf opnieuw uitvond

<b>Jeroen  Kraaijenbrink</b>,The Strategy Handbook 1 Part 1. Strategy Generation
Jeroen Kraaijenbrink
The Strategy Handbook 1 Part 1. Strategy Generation
A practical and refreshing guide for making strategy work

<b>Paul  Rulkens</b>,The power of preeminence
Paul Rulkens
The power of preeminence

<b>Peter De Prins, Geert  Letens, Kurt  Verweire</b>,Six Batteries of Change
Peter De Prins, Geert Letens, Kurt Verweire
Six Batteries of Change

<b>Julia  Hart</b>,Insider Secrets
Julia Hart
Insider Secrets

<b>K.  Patterson,</b>,Crucial Conversations
K. Patterson,
Crucial Conversations
vaardigheden voor gesprekken die er écht toe doen

<b>Cor  Molenaar</b>,De kracht van platformstrategie
Cor Molenaar
De kracht van platformstrategie
het is buigen of barsten

<b>Joep  Schrijvers</b>,Combinatiepakket Joep Schrijvers: Hoe word ik een rat? + Hoe raak je ze kwijt?
Joep Schrijvers
Combinatiepakket Joep Schrijvers: Hoe word ik een rat? + Hoe raak je ze kwijt?

<b>Wim  Steenbergen</b>,Outsouring development and life-cycle management
Wim Steenbergen
Outsouring development and life-cycle management