Welkom op onze vernieuwde site. | i.v.m. de drukte bij de pakketdiensten kan de bezorging 1 tot 2 werkdagen langer duren.

  • John Kotter, Lorne Whitehead,De kunst van overtuigen
  • John Kotter, Lorne Whitehead,De kunst van overtuigen
John Kotter, Lorne Whitehead,De kunst van overtuigen
John Kotter, Lorne Whitehead
De kunst van overtuigen
draagvlak en betrokkenheid creëren
€ 23.99

Bij u in huis op: donderdag
Bestel vóór: 21:00


Nieuwe ideeën krijgen soms geen enkele kans. Innovatie- of veranderingsvoorstellen worden al bij voorbaat afgekeurd, als onmogelijk of zelfs bedreigend ervaren. Waarom? Het idee is eerder geprobeerd en werkte toen ook niet, er zijn veel grotere problemen die eerst opgelost moeten worden, er is geen geld of tijd voor, de techniek functioneert niet goed, we hebben de juiste mensen niet in huis...

John Kotter, expert in verandermanagement, vertelt in de vorm van een parabel hoe John een groep medewerkers moet overtuigen om nieuwe computers aan te schaffen. Alle argumenten waarmee je een nieuw idee kunt torpederen worden in de strijd geworpen. Kotter laat vervolgens zien hoe je deze tegenwerpingen - het zijn er maar liefst 24 - kunt neutraliseren: door niet-relevante opmerkingen te negeren, bezwaren om te buigen in positieve garanties, maar ook door te luisteren en erop in te gaan. Hij maakt de weerstand begrijpelijk en reikt strategieën aan om mensen te betrekken bij de invoering van je ideeën. Dit boek sluit aan op Onze ijsberg smelt! en bouwt voort op Kotters veranderingsmodel.

Extra informatie:
Business bibliotheek
Paperback / softback
160 pagina's
April 2015
220 gram
210 x 135 x 14 mm
EAN: 9789047008712
Business Contact

Bij u in huis op: donderdag
Bestel vóór: 21:00