managementboekhandel.nl
buttons Home pagina Kassa pagina, Winkelwagentje Contact info Email ons
leeg Home pagina Kassa pagina, Winkelwagentje Contact info Email ons Home pagina management
Home pagina Home pagina Kassa pagina, Winkelwagentje Contact info Email ons
 
Nederlands Buitenlands  |   Alles  Titel  Auteur  ISBN                 

Economie en bedrijf
Management algemeen
Bij u in huis op: dinsdag


Eric de Haan Jean-Pierre Thomassen

Excelleren in Service

Omslag naar een emotionele relatie met klanten en medewerkers in tien paradigmashifts

€ 37.50


Hoe maak je de omslag naar een uitzonderlijke serviceorganisatie die klanten en medewerkers blijvend weet te boeien en binden? `Excelleren in Service` beschrijft de tien belangrijkste veranderingen die organisaties maken om duurzaam succesvol te zijn door te excelleren in service. Dit organisatorische omdenken gaat over het design van de dienstverlening, de strategie, bedrijfscultuur, innovatie en over de operatie. Met ruim 120 praktijkvoorbeelden, twintig tools en twee scans is `Excelleren in Service een robuuste roadmap om concreet en fundamenteel werk te maken van excellente klantgerichtheid, voorbij mooie woorden, `projectjes` en goedbedoelde initiatieven. Het is daarmee ook een waardige opvolger van het boek Service Excellence dat in 2016 door verschillende vakjury`s in Nederland en België tot het beste Nederlandstalige marketingboek werd gekozen. `Service hoort in de bedrijfsstrategie thuis. De tien paradigmashifts die nauwgezet in dit boek worden omschreven, compleet met cases, nemen u mee van het standaard management-abc naar anders denken, andere keuzes durven maken dan we gewend zijn, omdat we nieuwe doelen nastreven. Doelen geladen met emotie en oprechtheid. Al lezend wordt u het doel van dit boek steeds duidelijker. U wordt aangespoord service als menselijke waarde te zien. Weg van het doordraven in businessmodel canvassing, digitale transformatie en standaardisering. Service is geen kostenpost maar een investering in klantsucces.` Egbert Jan van Bel, expert in klantgerichtheid en auteur van `Kloteklanten` `Dit boek is een must-read voor organisaties die excelleren in service de norm willen maken en de klantbeleving centraal willen stellen. Gebruikmakend van wetenschappelijke inzichten en geïllustreerd door inspirerende voorbeelden laten de auteurs aan de hand van tien paragdigmashifts zien hoe dienstverleners, maar ook productieorganisaties, dit omdenken kunnen vormgeven.` Prof. dr. Jenny van Doorn, Professor in Services Marketing, Rijksuniversiteit Groningen


Extra informatie: 
Hardback
250 pagina's
Met illustraties
Juni 2019
705 gram
250 x 172 x 23 mm
Management Impact
Achterkant:
Bekijk de achterkant


Bij u in huis op: dinsdag



Andere titels binnen de rubriek:
Management algemeen
Deze week nieuw verschenen titels binnen deze rubriek:
<b>Mike  Ganino</b>,Bedrijfscultuur voor Dummies
Mike Ganino
Bedrijfscultuur voor Dummies

<b>Hans Peter  Roel</b>,Ki in Business
Hans Peter Roel
Ki in Business
Sterk op je werk!

<b>Martijn van der Mandele, Henk  Volberda, Rob  Wagenaar</b>,De nieuwe professional service firm
Martijn van der Mandele, Henk Volberda, Rob Wagenaar
De nieuwe professional service firm

<b>Arjan  van Vembde</b>,Werken vanuit kracht
Arjan van Vembde
Werken vanuit kracht

<b>Hans  Moll</b>,Van Macht naar Kracht
Hans Moll
Van Macht naar Kracht


Populaire titels binnen deze rubriek:
<b>Greetje  Welten, Matty van de Rijzen</b>,Schatgravers + 120 karweikaarten en 107 schatkaarten met handleiding
Greetje Welten, Matty van de Rijzen
Schatgravers + 120 karweikaarten en 107 schatkaarten met handleiding
een avontuurlijk kaartspel dat verbindt, inspireert en raakt

<b>Ilse van Ravenstein, Ameike van der Ven, Mark van Vuuren</b>,De gespreksfluisteraar
Ilse van Ravenstein, Ameike van der Ven, Mark van Vuuren
De gespreksfluisteraar
meer waarde van gesprekken in jouw organisatie

<b>Jessica van Wingerden</b>,De Pep-talk combideal
Jessica van Wingerden
De Pep-talk combideal

<b>Misha de Sterke</b>,Oh nee, een goed idee
Misha de Sterke
Oh nee, een goed idee
hoe ook in jouw organisatie je idee tot resultaat kan leiden

<b>Olivier van Duijn, Jeroen Jonker  Roelants, Annemarie  Joosen</b>,Marktplaats
Olivier van Duijn, Jeroen Jonker Roelants, Annemarie Joosen
Marktplaats
Hoe een Nederlands icoon zichzelf opnieuw uitvond

<b>Joep  Schrijvers</b>,Combinatiepakket Joep Schrijvers: Hoe word ik een rat? + Hoe raak je ze kwijt?
Joep Schrijvers
Combinatiepakket Joep Schrijvers: Hoe word ik een rat? + Hoe raak je ze kwijt?

<b>K.  Patterson,</b>,Crucial Conversations
K. Patterson,
Crucial Conversations
vaardigheden voor gesprekken die er écht toe doen

<b>Sasja  Dirkse-Hulscher, Angela  Talen, Maaike  Kester</b>,Het Groot Werkvormenboek 2
Sasja Dirkse-Hulscher, Angela Talen, Maaike Kester
Het Groot Werkvormenboek 2

<b>Cor  Molenaar</b>,De kracht van platformstrategie
Cor Molenaar
De kracht van platformstrategie
het is buigen of barsten

<b>Paul  Rulkens</b>,The power of preeminence
Paul Rulkens
The power of preeminence

<b>Maarten van Rossum, Tim  Masselink</b>,Toponderhandelaars
Maarten van Rossum, Tim Masselink
Toponderhandelaars

<b>Mike  Michalowicz, Femke  Hogema</b>,Profit first
Mike Michalowicz, Femke Hogema
Profit first
een simpel systeem om je bedrijf te transformeren van een cash-eating monster in een money-making machine

<b>Paul  Hersey</b>,Situationeel leidinggeven
Paul Hersey
Situationeel leidinggeven
een op de praktijk gericht model om flexibel te kunnen inspelen op wisselende omstandigheden

<b>Bo van Houwelingen, Caroline van Keeken</b>,Netwerken: de fijne kneepjes
Bo van Houwelingen, Caroline van Keeken
Netwerken: de fijne kneepjes
hoe zorg je ervoor dat het wel iets oplevert?

<b>Vincent van Reusel, Natasja  Loomans</b>,Het teamspel
Vincent van Reusel, Natasja Loomans
Het teamspel