managementboekhandel.nl
buttons Home pagina Kassa pagina, Winkelwagentje Contact info Email ons
leeg Home pagina Kassa pagina, Winkelwagentje Contact info Email ons Home pagina management
Home pagina Home pagina Kassa pagina, Winkelwagentje Contact info Email ons
 
Nederlands Buitenlands  |   Alles  Titel  Auteur  ISBN                 

Economie en bedrijf
Management algemeen
Bij u in huis op: dinsdag


Eric de Haan Jean-Pierre Thomassen

Excelleren in Service

Omslag naar een emotionele relatie met klanten en medewerkers in tien paradigmashifts

€ 37.50


Hoe maak je de omslag naar een uitzonderlijke serviceorganisatie die klanten en medewerkers blijvend weet te boeien en binden? `Excelleren in Service` beschrijft de tien belangrijkste veranderingen die organisaties maken om duurzaam succesvol te zijn door te excelleren in service. Dit organisatorische omdenken gaat over het design van de dienstverlening, de strategie, bedrijfscultuur, innovatie en over de operatie. Met ruim 120 praktijkvoorbeelden, twintig tools en twee scans is `Excelleren in Service een robuuste roadmap om concreet en fundamenteel werk te maken van excellente klantgerichtheid, voorbij mooie woorden, `projectjes` en goedbedoelde initiatieven. Het is daarmee ook een waardige opvolger van het boek Service Excellence dat in 2016 door verschillende vakjury`s in Nederland en België tot het beste Nederlandstalige marketingboek werd gekozen. `Service hoort in de bedrijfsstrategie thuis. De tien paradigmashifts die nauwgezet in dit boek worden omschreven, compleet met cases, nemen u mee van het standaard management-abc naar anders denken, andere keuzes durven maken dan we gewend zijn, omdat we nieuwe doelen nastreven. Doelen geladen met emotie en oprechtheid. Al lezend wordt u het doel van dit boek steeds duidelijker. U wordt aangespoord service als menselijke waarde te zien. Weg van het doordraven in businessmodel canvassing, digitale transformatie en standaardisering. Service is geen kostenpost maar een investering in klantsucces.` Egbert Jan van Bel, expert in klantgerichtheid en auteur van `Kloteklanten` `Dit boek is een must-read voor organisaties die excelleren in service de norm willen maken en de klantbeleving centraal willen stellen. Gebruikmakend van wetenschappelijke inzichten en geïllustreerd door inspirerende voorbeelden laten de auteurs aan de hand van tien paragdigmashifts zien hoe dienstverleners, maar ook productieorganisaties, dit omdenken kunnen vormgeven.` Prof. dr. Jenny van Doorn, Professor in Services Marketing, Rijksuniversiteit Groningen


Extra informatie: 
Hardback
250 pagina's
Met illustraties
Juni 2019
705 gram
250 x 172 x 23 mm
Management Impact
Achterkant:
Bekijk de achterkant


Bij u in huis op: dinsdag



Andere titels binnen de rubriek:
Management algemeen
Deze week nieuw verschenen titels binnen deze rubriek:
<b>Marcus  Buckingham, Ashley  Goodall</b>,Negen leugens van de werkvloer
Marcus Buckingham, Ashley Goodall
Negen leugens van de werkvloer

<b>Jan  Eppink, Gert-Jan  Melker, Peter  Tack</b>,Bouwstenen van management en organisatie
Jan Eppink, Gert-Jan Melker, Peter Tack
Bouwstenen van management en organisatie

<b>Ben  Tiggelaar</b>,Wie succesvol wil zijn moet vooral een beetje geluk hebben
Ben Tiggelaar
Wie succesvol wil zijn moet vooral een beetje geluk hebben
52 prikkelende en praktische lessen voor werk en leven

<b>Paul  Stamsnijder</b>,Purpose
Paul Stamsnijder
Purpose
Het verhaal van de moraal

<b>Johan  Struwe</b>,Pak je Passie
Johan Struwe
Pak je Passie

<b>Edward  Bernays</b>,Propaganda
Edward Bernays
Propaganda

<b>Pauline  Voortman</b>,Vertrouwen als kompas
Pauline Voortman
Vertrouwen als kompas

<b>Gert van Santen, Annelies van Gool</b>,PMC Next
Gert van Santen, Annelies van Gool
PMC Next

<b>Ruth  Janssens, Magali De Reu</b>,Struikelen in stijl
Ruth Janssens, Magali De Reu
Struikelen in stijl

<b>Arjan  van Vembde</b>,Werken vanuit kracht
Arjan van Vembde
Werken vanuit kracht

<b>Harm  Klifman</b>,Cicero leest Covey
Harm Klifman
Cicero leest Covey

<b>Hessiƫlle  Kerkhoff</b>,Signatuur in de zorg
Hessiƫlle Kerkhoff
Signatuur in de zorg


Populaire titels binnen deze rubriek:
<b>Greetje  Welten, Matty van de Rijzen</b>,Schatgravers + 120 karweikaarten en 107 schatkaarten met handleiding
Greetje Welten, Matty van de Rijzen
Schatgravers + 120 karweikaarten en 107 schatkaarten met handleiding
een avontuurlijk kaartspel dat verbindt, inspireert en raakt

<b>Misha de Sterke</b>,Oh nee, een goed idee
Misha de Sterke
Oh nee, een goed idee
hoe ook in jouw organisatie je idee tot resultaat kan leiden

<b>Olivier van Duijn, Jeroen Jonker  Roelants, Annemarie  Joosen</b>,Marktplaats
Olivier van Duijn, Jeroen Jonker Roelants, Annemarie Joosen
Marktplaats
Hoe een Nederlands icoon zichzelf opnieuw uitvond

<b>Jo  Caudron</b>,De wereld is rond
Jo Caudron
De wereld is rond

<b>Sasja  Dirkse-Hulscher, Angela  Talen, Maaike  Kester</b>,Het Groot Werkvormenboek 2
Sasja Dirkse-Hulscher, Angela Talen, Maaike Kester
Het Groot Werkvormenboek 2

<b>Ilse van Ravenstein, Ameike van der Ven, Mark van Vuuren</b>,De gespreksfluisteraar
Ilse van Ravenstein, Ameike van der Ven, Mark van Vuuren
De gespreksfluisteraar
meer waarde van gesprekken in jouw organisatie

<b>Napoleon  Hill</b>,Denk groot & word rijk
Napoleon Hill
Denk groot & word rijk

<b>Pascal  Coppens</b>,China`s New Normal
Pascal Coppens
China`s New Normal

<b>Jessica van Wingerden</b>,De Pep-talk combideal
Jessica van Wingerden
De Pep-talk combideal

<b>Maarten van Rossum, Tim  Masselink</b>,Toponderhandelaars
Maarten van Rossum, Tim Masselink
Toponderhandelaars

<b>Willem  Overbosch</b>,Toptrends voor ondernemers
Willem Overbosch
Toptrends voor ondernemers
van trend naar toepassing

<b>Paul  Rulkens</b>,The power of preeminence
Paul Rulkens
The power of preeminence

<b>Arjan van Oosterhout</b>,Twinkle100
Arjan van Oosterhout
Twinkle100
De zwaargewichten in de Nederlandse online retail

<b>Marcel van Assen</b>,Operational excellence
Marcel van Assen
Operational excellence

<b>Paul  Hersey</b>,Situationeel leidinggeven
Paul Hersey
Situationeel leidinggeven
een op de praktijk gericht model om flexibel te kunnen inspelen op wisselende omstandigheden