managementboekhandel.nl
buttons Home pagina Kassa pagina, Winkelwagentje Contact info Email ons
leeg Home pagina Kassa pagina, Winkelwagentje Contact info Email ons Home pagina management
Home pagina Home pagina Kassa pagina, Winkelwagentje Contact info Email ons
 
Nederlands Buitenlands  |   Alles  Titel  Auteur  ISBN                 

Economie en bedrijf
Bedrijfskunde algemeen
Bij u in huis op: vrijdag
Bestel vóór: 23:15


Jan Heuvel

De onweerstaanbaarheidstheorie

Verleid en scoor bij je klant

€ 23.50


Nu alles een commodity wordt, zit er maar één ding op: vernieuwen en zo een onweerstaanbaar bedrijf worden. De Onweerstaanbaarheidstheorie geeft inzicht in en oplossingen voor de belangrijkste vraag waarmee bedrijven worden geconfronteerd: hoe kun je ontsnappen aan de commodity-valkuil? Het goede nieuws is: je kunt het zelf. Mensen zien maar een op de zeven merken als onmisbaar in hun leven. De rest is commodity. Hoe word en blijf je als bedrijf en als merk relevant in een situatie waarin concurrenten inzetten op de race to the bottom en waarin de wereld ook nog eens verandert met de snelheid van het geluid? Om hieruit te ontsnappen, moet je anders gaan denken. Innoveren dus. Innovatie wordt door velen gezien als het exclusieve domein van een elite van creatievelingen en technici. Een kostbare denkfout: je eigen potentieel is ongelofelijk sterk. Iedereen die empathisch kan denken en die het juiste kookboek heeft, kan komen tot baanbrekende businessconcepten. De Onweerstaanbaarheidstheorie is zowel een strategieboek als een inspiratieboek. Het maakt innovatiedenken inzichtelijk en laat concrete innovatiekansen zien. Primair geschreven voor dienstverlenende bedrijven, maar even relevant voor de producten- en de non-profitsector, en de overheid. Dit boek is bedoeld om gezonde business te creëren en de wereld een beetje beter te maken voor ons allemaal.


Extra informatie: 
Paperback / softback
152 pagina's
April 2019
282 gram
230 x 151 x 12 mm
Boom


Bij u in huis op: vrijdag
Bestel vóór: 23:15