Welkom op onze vernieuwde site. | i.v.m. de drukte bij de pakketdiensten kan de bezorging 1 tot 2 werkdagen langer duren.

  • Gaby  Crucq-Toffolo, Sanne  Knitel,Conceptdenken
  • Gaby  Crucq-Toffolo, Sanne  Knitel,Conceptdenken
Gaby  Crucq-Toffolo, Sanne  Knitel,Conceptdenken
Gaby Crucq-Toffolo, Sanne Knitel
Conceptdenken
basis, cases, tools
€ 35.00

Uitverkocht/Niet leverbaar

In onze mediamaatschappij worden we overladen met informatie, entertainment, reclame en marketingboodschappen. Organisaties en merken die overeind willen blijven in deze mediastorm, kunnen niet zonder sterke concepten. Conceptdenken is een onmisbare vaardigheid geworden van reclamemakers, ontwerpers en communicatieprofessionals.

Dit boek is het eerste Nederlandse boek dat aan de hand van een twintigtal Nederlandse cases de theorie en praktijk van conceptdenken en conceptontwikkeling in kaart brengt. Het kijkt in het bijzonder naar merken in de creatieve industrie, bijvoorbeeld op het gebied van entertainment, film, food, mode, kunst, cultuur en media.

De creatieve industrie is vaak trendzettend voor andere sectoren. Dat maakt Conceptdenken interessant voor iedereen die voor zijn merk of organisatie op
zoek is naar een sterk en onderscheidend concept.

Het boek is geschreven door twee vakdocenten aan de Fontys Academy For Creative Industries in Tilburg en richt zich op professionals en studenten op het gebied van communicatie, media en entertainment, vrijetijdsmanagement,
design en lifestyle.

Het unieke van Conceptdenken is dat het de lezer op een laagdrempelige, inspirerende en activerende manier meeneemt in de wereld van concepten en het bedenken hiervan. Het daagt de lezer uit om zelf aan de slag te gaan met het ontwikkelen van concepten aan de hand van de door de auteurs ontwikkelde
methode en de gereedschapskist van technieken die in het boek is opgenomen.

* Basisboek conceptontwikkeling met theorie, cases en tools
* Geschreven voor studenten communicatie, lifestyle, media entertainment en design
* Daagt de lezer uit zelf aan de slag te gaan met conceptontwikkeling

Extra informatie:
Gebonden: harde kaft
256 pagina's
Met illustraties
Juli 2013
982 gram
251 x 200 x 24 mm
BIS Publishers BV

Uitverkocht/Niet leverbaar