managementboekhandel.nl
buttons Home pagina Kassa pagina, Winkelwagentje Contact info Email ons
leeg Home pagina Kassa pagina, Winkelwagentje Contact info Email ons Home pagina management
Home pagina Home pagina Kassa pagina, Winkelwagentje Contact info Email ons
 
Nederlands Buitenlands  |   Alles  Titel  Auteur  ISBN                 

Economie en bedrijf
Management algemeen
Bij u in huis op: vrijdag
Bestel vóór: 23:15


Filip Lemaitre

The silver ones

Do`s & don`ts voor 50+ marketing

€ 29.99


Vijftigers en zestigers eisen vandaag een bijzondere plaats op in de marketing. Ze vormen een niet te verwaarlozen groep consumenten waartoe één op vier Belgen en Nederlanders behoort. Ze zijn de eerste generatie die opgroeide met popcultuur en een tv. De helft van hen nog aan de slag, de rest genietend van la vida señora. Ze voelen zich als dertigers met extra jaren ervaring op de teller. Ondanks een rug of knie die af en toe protesteert en een bloeddruk aan de hoge kant, staat hun geluksbarometer op mooi weer. De kinderen het huis uit, de hypotheek afbetaald en aan het einde van de maand nog wat centen op de rekening. Het was ooit anders. Arm leven om rijk te sterven geldt niet langer voor deze generatie vijftigers en zestigers. Hoewel de maatschappelijke impact van de vergrijzing onmiskenbaar is, biedt diezelfde vergrijzing de economie ook een heleboel kansen. Dit boek brengt het verhaal van de nieuwe vijftiger en zestiger, en bij uitbreiding zelfs zeventiger, met de levensstijl, het consumentengedrag, de noden en verwachtingen die deze nieuwe levensfase met zich meebrengt. Onmisbaar voor wie de babyboomer en de eerste generatie X`er wil bereiken met zijn marketing- en communicatieconcepten.


Extra informatie: 
Paperback / softback
220 pagina's
Juli 2018
485 gram
233 x 153 x 14 mm
Pelckmans Pro


Bij u in huis op: vrijdag
Bestel vóór: 23:15



Andere titels binnen de rubriek:
Management algemeen
Deze week nieuw verschenen titels binnen deze rubriek:
<b>Theo van Houten</b>,Duurzame bedrijfsvoering
Theo van Houten
Duurzame bedrijfsvoering

<b>Mark C.  Layton</b>,De kleine Agile voor Dummies
Mark C. Layton
De kleine Agile voor Dummies

<b>Peter  Ros</b>,Warorde
Peter Ros
Warorde

<b>Daphne  Lie, Margreet  Roels</b>,Je financi?n als ZZP`er de baas
Daphne Lie, Margreet Roels
Je financi?n als ZZP`er de baas
van ZZP`er naar ZZFP`er (Zelfstandige Zonder Financi?le Problemen)

<b>Bert  Hedeman, Ron  Seegers</b>,PRINCE2 â„¢ 2017 Editie - Pocket Guide
Bert Hedeman, Ron Seegers
PRINCE2 â„¢ 2017 Editie - Pocket Guide

<b>Tendayi  Viki, Dan  Toma, Esther  Gons</b>,The Corporate Startup
Tendayi Viki, Dan Toma, Esther Gons
The Corporate Startup

<b>William  Siemons</b>,On the Origin of Issues
William Siemons
On the Origin of Issues

<b>André de Waal</b>,What Makes a High Performance Organization
André de Waal
What Makes a High Performance Organization

<b>Oscar  Bulthuis</b>,Nooit meer voor een baas je bed uit!
Oscar Bulthuis
Nooit meer voor een baas je bed uit!

<b>Ineke  Swart-den Boer</b>,Morgen doe ik het (anders)!
Ineke Swart-den Boer
Morgen doe ik het (anders)!


Populaire titels binnen deze rubriek:
<b>Ilse van Ravenstein, Ameike van der Ven, Mark van Vuuren</b>,De gespreksfluisteraar
Ilse van Ravenstein, Ameike van der Ven, Mark van Vuuren
De gespreksfluisteraar
meer waarde van gesprekken in jouw organisatie

<b>Napoleon  Hill</b>,Denk groot & word rijk
Napoleon Hill
Denk groot & word rijk

<b>Jessica van Wingerden</b>,De Pep-talk combideal
Jessica van Wingerden
De Pep-talk combideal

<b>Ben  Tiggelaar</b>,De Ladder
Ben Tiggelaar
De Ladder
Waarom veranderen zo moeilijk is ?n... welke 3 stappen wel werken

,<b>Vaksectie vraagt leider(schap)!</b>

Vaksectie vraagt leider(schap)!

<b>Chris  Guillebeau</b>,De Side Hustle
Chris Guillebeau
De Side Hustle
Begin voor jezelf, zonder je baan op te hoeven zeggen

<b>Arne de Vet, Filip  Lowette</b>,De fluïde organisatie
Arne de Vet, Filip Lowette
De fluïde organisatie

,<b>Tweebenig samen werken</b>

Tweebenig samen werken

<b>Peter De Prins, Geert  Letens, Kurt  Verweire</b>,Six Batteries of Change
Peter De Prins, Geert Letens, Kurt Verweire
Six Batteries of Change

<b>Aart  Bontekoning</b>,Nieuwe generaties in vergrijzende organisaties
Aart Bontekoning
Nieuwe generaties in vergrijzende organisaties

<b>Hans van der Loo</b>,Energy Boost voor jezelf, je team en je organisatie
Hans van der Loo
Energy Boost voor jezelf, je team en je organisatie
presteren omdat je er zin in hebt

<b>Manon C.P.  Ruijters</b>,Queeste naar goed werk
Manon C.P. Ruijters
Queeste naar goed werk

<b>Vandendriessche</b>,Leidinggeven zonder cijfers
Vandendriessche
Leidinggeven zonder cijfers
van input naar output

<b>Alexander  Osterwalder, Yves  Pigneur</b>,Poster Businessmodel Canvas/Poster The Business Model Canvas
Alexander Osterwalder, Yves Pigneur
Poster Businessmodel Canvas/Poster The Business Model Canvas

<b>Jeroen  Dontje</b>,De dag na de brainstorm
Jeroen Dontje
De dag na de brainstorm
maak een plan in een dag, een prototype in een week en pitch je idee tot leven