managementboekhandel.nl
buttons Home pagina Kassa pagina, Winkelwagentje Contact info Email ons
leeg Home pagina Kassa pagina, Winkelwagentje Contact info Email ons Home pagina management
Home pagina Home pagina Kassa pagina, Winkelwagentje Contact info Email ons
 
Nederlands Buitenlands  |   Alles  Titel  Auteur  ISBN                 

Misha de Sterke Oh nee, een goed idee - Hoe ook in jouw organisatie je idee tot resultaat kan leiden

Misha de Sterke

Oh nee, een goed idee

 Hoe ook in jouw organisatie je idee tot resultaat kan leiden

€ 20.00


Veel organisaties hebben geen gebrek aan goede ideeën, zeker niet na allerhande brainstormsessies. Ze stranden helaas vaak na ellenlange vergaderingen en dan, op een bepaalde dag, hoor je er niks meer van. We waren toch enthousiast en gemotiveerd? De waan van de dag neemt het over. Tijd, energie, geld en moreel worden zo in hoog tempo verspild. Klaar om op te staan en voor positieve verandering op je werk te zorgen?

Oh nee een goed idee reikt je nieuwe, alternatieve en confronterende perspectieven aan en geeft praktijk advies zodat je leert hoe je je collega`s kan meekrijgen in veranderingen en nieuwe ideeën. Dat begint bij jezelf, jij moet eerst anders gaan denken, kijken en handelen. Wie ben jij? Hoe functioneert jouw organisatie? En wat kan jij daaraan doen? Er zijn geen zeven stappen naar succes, een quick fix of een toverstokje bestaat niet. Dit boek onthult de valkuilen, angsten maar ook de manieren om succesvol te zijn wanneer je op een positieve manier je ideeën voor elkaar wilt krijgen. Hierdoorkan je meer bereiken met minder frustratie en
ervoor zorgen dat je organisatie beter gaat functioneren. Daarnaast zul je meer plezier en betekenis in je werk krijgen.

Misha is interim- en verandermanager. Hij wil dat mensen in organisaties meer voldoening halen uit hun werk en schuwt daarbij de lastige vragen niet. Hij
geeft lezingen en publiceert regelmatig over dit vakgebied. Hij promoveert bij prof. dr. Hans de Bruijn op het vraagstuk Leadership in a nobody in
charge society.

`Carrièremakers moeten dit boek niet kopen, gewetensvolle professionals wel; het is geen gladde praat over leiderschap zoals zo vaak; dit boek moet
je nu juist niet in een keer uitlezen; leg het weg en laat de inhoud bezinken; ga dan verder; raadpleeg het ook als je een bepaald probleem hebt: wat
moet je doen, als je werkomgeving onverschillig reageert op al jouw goede ideeën? Nog beter is het om het boek samen met een paar collega`s te lezen
en er kritisch over te praten; de auteur verdient het!`
Prof. dr. Roel in`t Veld

`Confronterend, pragmatisch en tegendraads. Veel aan over gehouden en heerlijk om te lezen.`
Jins Houdijk , Manager internationale projecten NEM

Paperback:

Bij u in huis op: dinsdag


             
Bestsellers
<b>Yuval Noah  Harari</b>,Sapiens
Yuval Noah Harari
Sapiens

<b>Elementair Internationaal Recht 2017</b>,
Elementair Internationaal Recht 2017

<b>Espérance  Blaauw</b>,Picture this !
Espérance Blaauw
Picture this !
associatiekaarten; association cards

<b>Huub  Buijssen</b>,Mag ik je geen advies geven?
Huub Buijssen
Mag ik je geen advies geven?
In 6 stappen van probleem naar oplossing met de methode coachende gespreksvoering

<b>Ben  Tiggelaar</b>,De Ladder
Ben Tiggelaar
De Ladder
Waarom veranderen zo moeilijk is ?n... welke 3 stappen wel werken

,<b>Tweebenig samen werken</b>

Tweebenig samen werken

<b>Albert  Boswijk, Ed  Peelen, Steven  Olthof</b>,Economy of experiences
Albert Boswijk, Ed Peelen, Steven Olthof
Economy of experiences

,<b>Vaksectie vraagt leider(schap)!</b>

Vaksectie vraagt leider(schap)!

<b>Pieter van Groenewoud</b>,iTunes
Pieter van Groenewoud
iTunes
Mac

<b>Kees  Vermeer</b>,Opties moeilijk?
Kees Vermeer
Opties moeilijk?
met deze uitleg gaat de optiewereld voor je open

<b>Susan van Ass</b>,Basisboeken voor de coach, set 3 delen bevat: Het Coachingsmethoden Boek, Het Coachingstechnieken Boek, Het Coachingsinstrumenten Boek
Susan van Ass
Basisboeken voor de coach, set 3 delen bevat: Het Coachingsmethoden Boek, Het Coachingstechnieken Boek, Het Coachingsinstrumenten Boek

<b>Chris  Guillebeau</b>,De Side Hustle
Chris Guillebeau
De Side Hustle
Begin voor jezelf, zonder je baan op te hoeven zeggen

<b>Alexandra  Jankovich, Tom  Voskes</b>,Make Disruption Work
Alexandra Jankovich, Tom Voskes
Make Disruption Work
a CEO handbook for digital transformation

<b>Ilse van Ravenstein, Ameike van der Ven, Mark van Vuuren</b>,De Gespreksfluisteraar. Meerwaarde van gesprekken in jouw organisatie
Ilse van Ravenstein, Ameike van der Ven, Mark van Vuuren
De Gespreksfluisteraar. Meerwaarde van gesprekken in jouw organisatie

<b>C.M.M.  Vermeer</b>,Golfberekeningen in beeld
C.M.M. Vermeer
Golfberekeningen in beeld




             
Nieuwe titels

Johan Van Overtveldt
Sisyphus achterna

(Economie en bedrijf algemeen)
<b>Arvid  Buit, Martin  Appelo</b>,Red de alfawolf
Arvid Buit, Martin Appelo
Red de alfawolf

zachte leiders maken stinkende wonden
(Management algemeen)
,<b>Tekstuitgave Burgerlijke stand 2018-2</b>

Tekstuitgave Burgerlijke stand 2018-2

(Bestuurs- en beleidskunde)
Maarten  Brand,Het grote stageboek voor werkgevers
Maarten Brand
Het grote stageboek voor werkgevers

(Personeel en organisatie)
Juul  Martin,Handboek voor wereldverbeteraars
Juul Martin
Handboek voor wereldverbeteraars

(Bedrijfskunde algemeen)
,<b>Pensioencompendium 1 2018</b>

Pensioencompendium 1 2018

(Geld-/ bank-/ krediet- en verzekeringswezen)
Roger  Beijer, Gerton  Van de Kamp,soft controls voorbij
Roger Beijer, Gerton Van de Kamp
soft controls voorbij

(Management algemeen)
,<b>Richtlijnen voor de jaarverslaggeving 2018</b>

Richtlijnen voor de jaarverslaggeving 2018

Voor middelgrote en grote rechtspersonen
(Accountancy en administratie)
Joan  Vermeer,Kleine Anita en stoere Doortje
Joan Vermeer
Kleine Anita en stoere Doortje

(Bedrijfskunde algemeen)
,<b>Richtlijnen voor de Jaarverslaggeving voor micro- en kleine rechtspersonen 2018</b>

Richtlijnen voor de Jaarverslaggeving voor micro- en kleine rechtspersonen 2018

(Accountancy en administratie)
,<b>Richtlijnen voor de jaarverslaggeving, middelgrote en grote rechtspersonen 2018</b>

Richtlijnen voor de jaarverslaggeving, middelgrote en grote rechtspersonen 2018

(Accountancy en administratie)
Hans  Kokhuis,CREATIVITY EXPLORED
Hans Kokhuis
CREATIVITY EXPLORED

(Personeel en organisatie)
<b>Tjip de Jong</b>,Spiekboekje voor managers
Tjip de Jong
Spiekboekje voor managers

de 99 meestgebruikte modellen
(Management algemeen)
<b>David  Stephenson</b>,Big data ontrafeld
David Stephenson
Big data ontrafeld

Neem betere zakelijke beslissingen met big data, data science en AI
(Marketing)
Yuri  Bobbert, Talitha  Papelard,Critical success factors for effective business information security
Yuri Bobbert, Talitha Papelard
Critical success factors for effective business information security

(Bedrijfskunde algemeen)
<b>Craig  Gygi, Neil  DeCarlo, Bruce  Williams</b>,Six Sigma voor Dummies, pocketeditie
Craig Gygi, Neil DeCarlo, Bruce Williams
Six Sigma voor Dummies, pocketeditie

(Management algemeen)
Ton  Nijenhuis,Van strategie naar operatie
Ton Nijenhuis
Van strategie naar operatie

(Management algemeen)
<b>Johan  Albrecht, Bruno  Merlevede</b>,Oikonomia - Inzicht in economie
Johan Albrecht, Bruno Merlevede
Oikonomia - Inzicht in economie

(Economie en bedrijf algemeen)
<b>Len  Lemeire, Greet  Maes, Els  Clarysse</b>,Make IT Happen
Len Lemeire, Greet Maes, Els Clarysse
Make IT Happen

Slim gebruiken van ICT binnen je organisatie
(Bedrijfskunde algemeen)

Michiel van der Molen
Waarom doen we dit eigenlijk?

(Management algemeen)
Linda  Ho,Hoe lopen de hazen?
Linda Ho
Hoe lopen de hazen?

(Bestuurs- en beleidskunde)
Sarah  Detaille, Annet de Lange,Fit for the future
Sarah Detaille, Annet de Lange
Fit for the future

(Personeel en organisatie)
Glenn  Ouëndag,6 belangrijke ingredi�nten voor een succesvol(ler) jij
Glenn Ouëndag
6 belangrijke ingredi�nten voor een succesvol(ler) jij

(Bedrijfskunde algemeen)
Floris  Hülsmann,Maak je naam onvergetelijk
Floris Hülsmann
Maak je naam onvergetelijk

(Bedrijfskunde algemeen)
Sascha  Becker, Wenda  Bolink,De employee journey
Sascha Becker, Wenda Bolink
De employee journey

(Personeel en organisatie)
<b>Wijnand  Jongen</b>,Het einde van online winkelen
Wijnand Jongen
Het einde van online winkelen

De toekomst van retail die altijd verbonden is
(E-handel)
<b>Marcel  Bril</b>,Door de mist
Marcel Bril
Door de mist

Over imago, de kracht van transparante afwegingen, heldere keuzes en open communicatie
(Management algemeen)
Vincent  Van der Burg,Het Boek voor Coaches
Vincent Van der Burg
Het Boek voor Coaches

(Leidinggeven, coachen)
<b>Mariana  Mazzucato</b>,De waarde van alles
Mariana Mazzucato
De waarde van alles

Onttrekken toevoegen of aan de wereldeconomie
(Algemene economie)
Derek  Thompson,Hitmakers
Derek Thompson
Hitmakers

(Marketing)
<b>Gert-Jan  Lasterie</b>,Bitcoin en andere cryptovaluta
Gert-Jan Lasterie
Bitcoin en andere cryptovaluta

Hoe je dacht te laat in crypto te stappen maar succesvoller werd dan mensen die dit boek niet lazen
(Economie en bedrijf algemeen)
Gertien  Beijering,Solliciteren?
Gertien Beijering
Solliciteren?

(Solliciteren)
<b>Coen  Teulings</b>,Over de dijken
Coen Teulings
Over de dijken

Tien jaar na het faillissement van Lehman
(Algemene economie)
Editha  Gerdingh,Geluk(t)!
Editha Gerdingh
Geluk(t)!

(Leidinggeven, coachen)
,My Career Notes

My Career Notes

(Management algemeen)
Martin van Staveren,Risicoleiderschap
Martin van Staveren
Risicoleiderschap

(Management algemeen)
Puck  Dinjens,Goede Raad voor Commissarissen
Puck Dinjens
Goede Raad voor Commissarissen

(Management algemeen)
Marc  Pairon,Cryptogeld
Marc Pairon
Cryptogeld

(Beleggen)
Michel  De Coster,People peppers
Michel De Coster
People peppers

(Onderhandelen en vergaderen)
Sandra  Derksen,Bloeiende online praktijk lancering
Sandra Derksen
Bloeiende online praktijk lancering

(Marketing)