managementboekhandel.nl
buttons Home pagina Kassa pagina, Winkelwagentje Contact info Email ons
leeg Home pagina Kassa pagina, Winkelwagentje Contact info Email ons Home pagina management
Home pagina Home pagina Kassa pagina, Winkelwagentje Contact info Email ons
 
Nederlands Buitenlands  |   Alles  Titel  Auteur  ISBN                 

Economie en bedrijf
Management algemeen
Bij u in huis op: dinsdag


Luc Cipers

De Obama factor

Methode voor charismatische communicatie

€ 24.99


Hoe zorg je voor een sterke eerste indruk?
Hoe kun je je visie met overtuiging brengen?
Hoe kun je anderen inspireren en bezielen?

We leven in een tijdperk van tweets, clicks en likes. Face to face communiceren lijkt verleden tijd. Toch kun je met de juiste vaardigheden tijdens een persoonlijke ontmoeting heel wat meer gedaan krijgen. Hoe meer charisma je daarbij uitstraalt, hoe groter de kans dat je het volledige engagement krijgt van teamleden, collega`s, klanten, investeerders en andere stakeholders.

De Obama-factor leert je communiceren en leiddinggeven met charisma. Overtuigingskracht en charisma zijn immers geen talenten waar je wel of niet mee geboren wordt. Het zijn competenties die je kunt aanleren en versterken. Met deze praktische gids vergroot je je impact op je bedrijf, je omgeving én de samenleving.




Recensie:
Unknown
Olivia Fox Caban 13-03-2018
'Charisma is het verschil tussen gezien worden als volger of gezien worden als leider.'

Extra informatie: 
Hardback
240 pagina's
Juni 2018
426 gram
218 x 142 x 25 mm
Lannoo Campus
Achterkant:
Bekijk de achterkant


Bij u in huis op: dinsdag
Dit artikel is aanwezig in onze winkel



Andere titels binnen de rubriek:
Management algemeen
Deze week nieuw verschenen titels binnen deze rubriek:
,<b>Voor Dummies inspiratieboek voor de professional</b>

Voor Dummies inspiratieboek voor de professional

<b>Marinka  Lipsius</b>,Pakket Factor MOED en Factor DOEN
Marinka Lipsius
Pakket Factor MOED en Factor DOEN
set van 2 titels

<b>Ben  Tiggelaar</b>,De Ladder
Ben Tiggelaar
De Ladder
Waarom veranderen zo moeilijk is ?n... welke 3 stappen wel werken

<b>Femke  Hogema</b>,De winstadviseur
Femke Hogema
De winstadviseur
de nieuwe rol van boekhouders en accountants

<b>G.  Alblas, E.  Wijsman</b>,Gedrag in organisaties
G. Alblas, E. Wijsman
Gedrag in organisaties

<b>Frans  Melissen, Jean-Pièrre van der Rest, Stan  Josephi, Rob  Blomme</b>,Hospitality Experience
Frans Melissen, Jean-Pièrre van der Rest, Stan Josephi, Rob Blomme
Hospitality Experience

<b>L�on de Caluw�</b>,Leren veranderen
L�on de Caluw�
Leren veranderen
een handboek voor de veranderkundige

<b>Yw van Kemenade</b>,Healthcare in Europe 2018
Yw van Kemenade
Healthcare in Europe 2018
The finance and reimbursement systems of 11 European countries

<b>Boudewijn  Bugter, Natanja de Bruin</b>,Werken met profielen en persona`s
Boudewijn Bugter, Natanja de Bruin
Werken met profielen en persona`s
Het goede van hokjesdenken

<b>Petra van den Boorn</b>,Bewust risicomanagement in de zorg
Petra van den Boorn
Bewust risicomanagement in de zorg

<b>Willem  Verbeke, Dave  Teeuwsen</b>,De veerkrachtige professional
Willem Verbeke, Dave Teeuwsen
De veerkrachtige professional


Populaire titels binnen deze rubriek:
,<b>Tweebenig samen werken</b>

Tweebenig samen werken

,<b>Vaksectie vraagt leider(schap)!</b>

Vaksectie vraagt leider(schap)!

<b>Chris  Guillebeau</b>,De Side Hustle
Chris Guillebeau
De Side Hustle
Begin voor jezelf, zonder je baan op te hoeven zeggen

<b>Alexandra  Jankovich, Tom  Voskes</b>,Make Disruption Work
Alexandra Jankovich, Tom Voskes
Make Disruption Work
a CEO handbook for digital transformation

<b>Unboss</b>,
Unboss

<b>Ben  Tiggelaar</b>,De Ladder
Ben Tiggelaar
De Ladder
Waarom veranderen zo moeilijk is ?n... welke 3 stappen wel werken

<b>Ilse van Ravenstein, Ameike van der Ven, Mark van Vuuren</b>,De Gespreksfluisteraar. Meerwaarde van gesprekken in jouw organisatie
Ilse van Ravenstein, Ameike van der Ven, Mark van Vuuren
De Gespreksfluisteraar. Meerwaarde van gesprekken in jouw organisatie

<b>Misha de Sterke</b>,Oh nee, een goed idee - Hoe ook in jouw organisatie je idee tot resultaat kan leiden
Misha de Sterke
Oh nee, een goed idee - Hoe ook in jouw organisatie je idee tot resultaat kan leiden

<b>Manon C.P.  Ruijters</b>,Queeste naar goed werk
Manon C.P. Ruijters
Queeste naar goed werk

<b>Greetje  Welten, Matty van de Rijzen</b>,Schatgravers + 120 karweikaarten en 107 schatkaarten met handleiding
Greetje Welten, Matty van de Rijzen
Schatgravers + 120 karweikaarten en 107 schatkaarten met handleiding
een avontuurlijk kaartspel dat verbindt, inspireert en raakt

<b>Het doel</b>,
Het doel

een proces van voortdurende verbetering

<b>Timothy  Ferriss</b>,Een werkweek van 4 uur
Timothy Ferriss
Een werkweek van 4 uur
ontsnap aan de 9-tot-5-mentaliteit en leid een rijk leven

<b>Bim  Bensdorp</b>,Champagne en karnemelk
Bim Bensdorp
Champagne en karnemelk
cultuur als spelmaker of spelbreker bij fusies en overnames

<b>Patrick Lencioni</b>,De 5 frustraties van teamwerk
Patrick Lencioni
De 5 frustraties van teamwerk
Hoe je ervoor zorgt dat samenwerken leuk blijft

<b>David  Beckett</b>,Pitch to Win
David Beckett
Pitch to Win